Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoinen nainen tuijotti mua vihaisesti kaupassa

Vierailija
19.02.2018 |

Kun tulin kauppaan, tuulikaapissa oli mies ihanan koiran kanssa. Rakastan ko. rotua ylikaiken. Hymyilin miehelle ja koiralle.

No.. kun pääsin kassajonoon, niin mies koiran kanssa oli siirtynyt kassojen viereen ja miehen vieressä seisoi aikas pullukka nainen. Tämä nainen tuijotti minus murhaavan vihaisesti.

Minulla oli lapsi vaunuissa mukana. Nainen varmaan luuli, että yritin iskeä sen miestä. Nykyään ei saa edes hymyillä?! Maksoin ostokseni ja poistuin paikalta hyvin nopeasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipainoisuus vaikuttaa mustasukkaisuuteen? Oliko se niin pakko mainita?

Vierailija
2/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät ole leppoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan kuvittelit.

Vierailija
4/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mainita, koska olen itse hoikka.

Ap

Vierailija
5/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan sanonut pariskunnalle siinä kassalla "Voi että teillä on ihana koira" ja hymyillyt kauniisti. Tykkään muutenkin kommentoida ystävällisesti ihan ventovieraillekin.

Tämä tulee varmaan siitä että asuin parikymmentä vuotta maassa jonka kieltä opin kyllä, mutta en koskaan niin hyvin että olisin tuntenut itseni varmaksi sitä puhuessani.

Nyt kun olen palannut Suomeen ja saan puhua omaa äidinkieltäni, jossa osaan kaikki sävyerot sun muut, puhun kun ruuneperi. Jos ihmiset pitävät outona niin pitäköön.

Vierailija
6/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ovat usein aggressiivisia, koska eivät pidä itsestään. Tuossa tietenkin ristiriita sinun ja sen ylipainoisen välillä, ja koska ylipaino on mielenterveysasia, hänellä saattaa olla myös mustasukkaisuutta, joka sekin on sairaus.

Vierailija
7/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset ovat usein aggressiivisia, koska eivät pidä itsestään. Tuossa tietenkin ristiriita sinun ja sen ylipainoisen välillä, ja koska ylipaino on mielenterveysasia, hänellä saattaa olla myös mustasukkaisuutta, joka sekin on sairaus.

Ei tässä mitään aggressiivista ylipainoista tainnut olla missään. Ap vain on epävarma, kun itsessään ei ole mitään muuta kuin hoikkuus, johon luottaa. Se ylipainoinen olisi saattanut olla vaikka mukava, joten äkkiä pitää päästä näkemään hänessä jotain huonoa ja mollaamaan.

Vierailija
8/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään aggressiivista ylipainoista tainnut olla missään. Ap vain on epävarma, kun itsessään ei ole mitään muuta kuin hoikkuus, johon luottaa. Se ylipainoinen olisi saattanut olla vaikka mukava, joten äkkiä pitää päästä näkemään hänessä jotain huonoa ja mollaamaan.

Oli tuijottanut vihaisesti.

Vierailija
9/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko mainita, koska olen itse hoikka.

Ap

Vittu miten tyhmä :D Niin tyhmä provo ja vielä tää ylihölmö hoikkuuskommentti, että ihan naurattaa. :D

Ap liikahtelee hoikkana keijuna varmaan yhtä sirosti kaupassa kuin puutarhakutsuillakin. Pakko olla sama tyyppi.

Vierailija
10/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset jaksavat repiä stressiä täysin tuntemattomien tyyppien katseista tai ilmeistä? Sille miksi joku random tyyppi katsoo sinua saattaa olla sata syytä, hänen "vihaisuudelleen" vielä enemmän, joista moni jopa ihan toisen omaa mielikuvitustakin. Eikö tällaisia juttuja voi ohittaa, unohtaa ja jatkaa elämäänsä sen sijaan, että pitää päästä someen tai keskustelupalstalle avautumaan, että yhyy toi tuijotti mua? Mä en muuta ehtisi kuin ruikuttaa netissä, jos alkaisin kiinnittämään näin valtavaa mielenkiintoa jokaiseen mua vähän pidempään katsotaan ihmiseen. Jessus sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän