Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kävi jokunen viikko sitten esittelemässä joku tyyppi kodin turvajärjestelmää.

Vierailija
18.02.2018 |

Oli tosi kallis, joten emme ottaneet sitä. Piti kyllä hyvän esittelyn ja kartoitti koko kodin. Mitä kannattaisi hankkia jne.

Nyt sitten olen siitä asti pelännyt, että joku murtautuu meille tai meille tulee tulipalo yms.
Pelottaa jo valmiiksi mennä nukkumaan :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan ko firmasta. Oli firman vaatteet, auto, ne kaikki härvelit, demot yms.

Ap

Vierailija
2/14 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelollahan ne myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pyysit näyttämään henkilökortin esittelijältä, on kuulema jotain huijareita liikkeellä kartoittavat mistä tulevat sisälle ja mitä vievät.

Kämppää ei kannata päästää kollaamaan ketään, joka ei anna ottaa kuvaa firman henkilökortistaan.

Jos ei ole, niin ulos ja sit takaisin kun on.

Ja sen kortin lärvin on pakko vastaa sulle puhuvaa lärviä.

Jos ei, niin taas ovelta ulos.

Vierailija
4/14 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia turvajärjestelmä. Asuntomurrot yleistyy koko ajan.

Vierailija
5/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika uskaliasta päästää kutsumatta ovelle pölähtävä 'turvatarkastaja' tekemään kodin turvakartoitusta vaikka tällä olisi vakuuttavan näköinen auto, haalarit ja nimikyltti rinnassa. Minä olen ajanut nuo aina matkoihinsa ja ilmoittanut että en keskustelu turvajärjestelmistä tuntemattomien ja kutsumattomien kanssa.

Vierailija
6/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kääntyi jo puolessa välissä pihapolkua takaisin, kun 70kiloinen koura pomppasi ikkunaan haukkumaan.

Naapuri kertoi, että oli Verisuren edustaja.

Ei taida tulla toista kertaa😉

Vierailija
7/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on siis 70 kg😁

Vierailija
8/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on siis 70 kg😁

Jestas, mikä koira? 

Vierailija
9/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika uskaliasta päästää kutsumatta ovelle pölähtävä 'turvatarkastaja' tekemään kodin turvakartoitusta vaikka tällä olisi vakuuttavan näköinen auto, haalarit ja nimikyltti rinnassa. Minä olen ajanut nuo aina matkoihinsa ja ilmoittanut että en keskustelu turvajärjestelmistä tuntemattomien ja kutsumattomien kanssa.

Näimpä!   Tuohan sotisi jo ihan sitä turvallisuuden perusajatusta vastaan päästää tuntematon vähän tsekkailemaan paikkoja ja kartoittamaan  :D

Vierailija
10/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pyysit näyttämään henkilökortin esittelijältä, on kuulema jotain huijareita liikkeellä kartoittavat mistä tulevat sisälle ja mitä vievät.

Jos olisin huijari niin ensimmäinen asia minkä tekisin olisi teettää virallisen näköinen henkilökortti...

Vierailija
11/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kääntyi jo puolessa välissä pihapolkua takaisin, kun 70kiloinen koura pomppasi ikkunaan haukkumaan.

Naapuri kertoi, että oli Verisuren edustaja.

Ei taida tulla toista kertaa😉

Hitto kyllä säikähdin tässä yksi päivä kun olin menossa esittelemään näitä verisuren turvajärjestelmiä. Käppäilin siinä erään talon ovelle kun yhtäkkiä ikkunaan pomppasi varmaan 70kiloinen koura! Haukkui vielä. No en sitten uskaltanut jatkaa pidemmälle ja lähdin pois.

Vierailija
12/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, luulit olevasi vitsikäskin...

Vierailija
13/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin huijari niin ensimmäinen asia minkä tekisin olisi teettää virallisen näköinen henkilökortti...

Ja minä asiakas ottaisin kortista kuvan, soittaisin ko. firmaan ja kysyisin, kuka teillä on numerolla XXXX töissä. Firman numeron etsisin itse netistä, en luottaisi esitteisiin.

Vierailija
14/14 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä!   Tuohan sotisi jo ihan sitä turvallisuuden perusajatusta vastaan päästää tuntematon vähän tsekkailemaan paikkoja ja kartoittamaan  :D

Oikeastaan tuo osoittaa Verisurelta melkoista ammattitaidottomuutta edes ehdottaa ovelta-ovellemyynnillä turvakartoitusta. Oikea ammattilainen korostaisi ensimmäisenä sitä että turvajärjestelmistä ei ikinä pidä kertoa yksityiskohtia asiattomia eikä niitä saa esitellä tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi