Mielestäni työttömyysturvan pitäisi nousta vuosittain
Vähän niin kuin töissäkin koeaika ja sit liksa nousee kokemuksen mukaan. Eli jos olet ammattityötön jolla kokemusta työttömyydestä, niin isompaa korvausta myös.
Kommentit (17)
Odotahan kun itse jäät työttömäksi niin loppuu tuo paskan huumorin heitto.
Työttömyys on oire sairaasta yhteiskunnasta. Sairas yhteiskunta ei ole yksilön vika.
Tämä ehdotus on niin hyvä, että siitä pitäisi tehdä kansalaisaloitus.
Vaikka kepulaiset ei sitä haluakaan myöntää niin ei se ihmisen jatkuva kyykyttäminen nopeuta töihin lähtöä. Mitä kurjemmin ihmisellä menee, sen vaikeampi hänen on sieltä suosta nousta. Vaikka apn ajatus tuollaisenaan ei toimikaan niin on se enemmäin oikein, kuin nykyinen politiikka.
Todella pitkäaikaistyöttömille myös palvelusvuosilisä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ehdotus on niin hyvä, että siitä pitäisi tehdä kansalaisaloitus.
Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Odotahan kun itse jäät työttömäksi niin loppuu tuo paskan huumorin heitto.
Työttömyys on oire sairaasta yhteiskunnasta. Sairas yhteiskunta ei ole yksilön vika.
Minä olen kyllä työttömänä viihtynyt oikein hyvinkin..?
Ja kesä"loman" jälkeen esim. elokuussa työttömyyskorvaus tuplana. Vähän kuin lomaltapaluuraha jotta voi palata työttömän arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kesä"loman" jälkeen esim. elokuussa työttömyyskorvaus tuplana. Vähän kuin lomaltapaluuraha jotta voi palata työttömän arkeen.
Lomaraha tietty vielä eiks niin. ;D
Ihmiset jotka luulevat massatyöttömyyden olevan yksilön vika ovat täysiä lampaita, eikä heillä ole mitään käsitystä, miten röyhkeästi ja häikälemättömästi maatamme johdetaan. He ovat niitä, jotka luulevat työttömän olevan joku idiootti, ideologiatyötön.
Sote tuo mukanaan tuhansia työttömiä, tämäkö on heidän vikansa?
Herätkää.
Miksei työttömälle tarjota pikkujouluja, leffalippuja, kuntosalia ja ilmaisia pullakahveja kuten työssä käyville? Minne saan valittaa?
Kiva kun sä täällä yks ja sama tyyppi jaksat nähä vaivaa ja kyykyttää työttömiä, esittää että oot ain eri kommentoija :DDD
Valitettavasti työttömyyskorvauksia tullaan vain vuosi vuodelta pienentämään, sitä mukaa kun valtion rahat vähenevät (tai oikeammin valtionvelka kasvaa).
Vierailija kirjoitti:
Kesälomakin aina pitenee kun vuosia alla entistä enemmän.
Työttömälle pitäisi kertyä kuukaudessa puolitoista pekkasta, jotka saisi ottaa rahana tai pitää vapaana. Itse pitäisin vapaana, koska arvostan omaa aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Työttömälle pitäisi kertyä kuukaudessa puolitoista pekkasta, jotka saisi ottaa rahana tai pitää vapaana. Itse pitäisin vapaana, koska arvostan omaa aikaani.
Miten tuon puolitoista päivää ottaa työtön vapaana niinkuin käytännössä? :D
Kyllä, koska kaikki muutkin kulut nousevat.