Täältäkö ne Kikka Vaaran äänestäjät löytyy?
Tunnustaako joku?
Stereotyyppinen, neuroottinen, rasittava hahmo. Ei varmasti ole näyttelijällä lapsia.
Aiheesta olisi saanut hyvänkin. Ketä tämä naurattaa?
Kommentit (18)
No oisko Putouksen hahmokisa.
Varmaan täällä onnistuttiin, kun sivusto mainittiin sketsissä.
No jumala¥ta. Se on noissa palstan artikkeleissakin! Maksettu mainoshahmo! Kohta tää ketju poistuu...
Kolmanneksi paras hahmo. Sori vaan, mutta taso ei ole kova.
Tanhupallo ja Ansa K ovat ainoat oikeasti hyvät hahmot.
Surkea, surkea hahmo. Olisi saanut tippua ekana. Tuollaiset tekomurteen puhujat ärsyttävät aina eniten!
Muuttaisit sinäkin jo pois kotoota!
Vierailija kirjoitti:
Kolmanneksi paras hahmo. Sori vaan, mutta taso ei ole kova.
Tanhupallo ja Ansa K ovat ainoat oikeasti hyvät hahmot.
No vaikka se "möiii" hahmo barbeineen ja mursu oli paljon parempia. Kaikki oli! Eli täällä ne äänestäjät ilmeisesti on. Mikä tekee tästä muka edes katsottavan saati hauskan?
Ihmetten kuinka ei muka kertaakaan ole ollut kolmen huonoimman joukossa, huono ja ärsyttävä hahmo. Olisi saanut tippua ensimmäisenä.
Enkä tunne ketään joka kyseisestä hahmosta pitäisi.
Kikka Vaara on minusta tosi huono ja se "Oulun murre" , eiih. Tykkään Tanhupallosta, Amarylliksestä ja Ansasta.
Mun mielestä Kikalla on ollut muutaman ihan hauska juttu. Näyttelijä Alina ei kyllä itsessään ole kovin hauska, eikä taida olla kovin fiksukaan. Mikä ihme se Paavo Väyrynen imitaatio oli?!?
Yksinkertaiset mammat höhöttää. "Tuo on ihan ko minä". Oispa kahavia.
Minä luulen, että miehet äänestävät tuota paskaa hahmoa. Miehet pitävät tuollaisista näteistä ja vähän persoonattomista naisista kuten Alina.
Täältä löytyy kaikki huonon huumorin ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy kaikki huonon huumorin ystävät.
Nähdäkseni on olemassa kahdenlaista huonoa huumoria:
1. Alatyylinen, huonona pidetty huumori, jossa voi kuitenkin olla myös yllättäviä elementtejä ja joka voi olla ilahduttavan hauskaa;
2. Väkisinväännetty epähuumori, joka ei naurata ketään.
"Vanha Putous", Aku Hirviniemen rivo huumori ja Marja Tyrni kuuluvat kategoriaan 1. Moni paheksui, mutta olihan se nykyiseen Putoukseen verrattuna hiton hauskaa aikaa.
Nykyinen Putous surkeine sketsihahmoineen ja paskoine juontajineen kuuluu kategoriaan 2. Ei naurata ketään.
En tiedä onko ikinä Oulussa käyny, murre ei sieltä ainakaan. Huono myös donnassa
Siis mikä äänestys?