Onko presidentillä vauva?
Nyt alkaa jo rasittaa ja ketuttaa. Lapsi on 2,5 vk eikä kuvan kuvaa. Haloo, missä on normaali sosiaalisuus? Me emme varmaan sitten koskaan näe kyseistä pikkuherraa. :(
Kommentit (7)
Toivottavasti ei nähdä. Lapsella on oikeus yksityisyyteensä ja mitä tiukemmin siitä pystyy pitämään kiinni, sen parempi.
Salehan petas tän jo etukäteen, kun "vauva on kuin kuka tahansa vauva". Just joo, ihan kuin kokoomuslaisen pressan sikarikas poika olisi koskaan tavis. Voivat yrittää piilotella mutta... toivoisin että Suomessa olisi vähän ärhäkämpi lehdistö joka painostaisia edes pariin kuvaan jota kansa haluaa.
Mulle tuli paha aavistus että lapsi tullaan pitämään piilossa silloin kun Jenni pukeutui itsenäisyyspäivänä mekkoon josta ei olisi huomannut raskautta ellei olisi tiennyt.
Vauvaa on vielä helppo pitää pimennossa, kun vauva ei liiku. Leikki-ikäistä ei välttämättä enää, ja siinä iässä lapsi tarvitsee jo muita lapsikontakteja, sekä virikkeitä.
Mitähän seiska tekee jos joku tarjoaa sinne salaa otetun kuvan vauvasta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli paha aavistus että lapsi tullaan pitämään piilossa silloin kun Jenni pukeutui itsenäisyyspäivänä mekkoon josta ei olisi huomannut raskautta ellei olisi tiennyt.
Mikä paha aavistus? Jakaisitko itse samassa asemassa lapsesi koko kansalle?
Emme näe. Lapsen piilottelusta eli "julkisuudelta suojelemisesta" tulee varsinainen show. Uskokaa vaan.Koira kyllä raahataan joka paikkaan huomion keskipisteeksi vaikka lahjaruokia nuolemaan, mutta lapsesta ei näytetä edes kuvaa.