Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko presidentillä vauva?

Vierailija
18.02.2018 |

Nyt alkaa jo rasittaa ja ketuttaa. Lapsi on 2,5 vk eikä kuvan kuvaa. Haloo, missä on normaali sosiaalisuus? Me emme varmaan sitten koskaan näe kyseistä pikkuherraa. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme näe. Lapsen piilottelusta eli "julkisuudelta suojelemisesta" tulee varsinainen show. Uskokaa vaan.Koira kyllä raahataan joka paikkaan huomion keskipisteeksi vaikka lahjaruokia nuolemaan, mutta lapsesta ei näytetä edes kuvaa.

Vierailija
2/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei nähdä. Lapsella on oikeus yksityisyyteensä ja mitä tiukemmin siitä pystyy pitämään kiinni, sen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salehan petas tän jo etukäteen, kun "vauva on kuin kuka tahansa vauva". Just joo, ihan kuin kokoomuslaisen pressan sikarikas poika olisi koskaan tavis. Voivat yrittää piilotella mutta... toivoisin että Suomessa olisi vähän ärhäkämpi lehdistö joka painostaisia edes pariin kuvaan jota kansa haluaa.

Vierailija
4/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paha aavistus että lapsi tullaan pitämään piilossa silloin kun Jenni pukeutui itsenäisyyspäivänä mekkoon josta ei olisi huomannut raskautta ellei olisi tiennyt.

Vierailija
5/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa on vielä helppo pitää pimennossa, kun vauva ei liiku. Leikki-ikäistä ei välttämättä enää, ja siinä iässä lapsi tarvitsee jo muita lapsikontakteja, sekä virikkeitä.

Vierailija
6/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän seiska tekee jos joku tarjoaa sinne salaa otetun kuvan vauvasta?

Vierailija
7/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli paha aavistus että lapsi tullaan pitämään piilossa silloin kun Jenni pukeutui itsenäisyyspäivänä mekkoon josta ei olisi huomannut raskautta ellei olisi tiennyt.

Mikä paha aavistus? Jakaisitko itse samassa asemassa lapsesi koko kansalle?