Fb-kavereista poisto
Riittäisikö sinulle syyksi vetää toista turpiin se, että tämä on poistanut sinut Facebookista?
Kommentit (5)
No ei, etenkään jos en tunne tyyppiä henk.koht. oikeassa maailmassa, ja etenkään jos on joku julkkis tai tv.stä tuttu. Ja esimerkiksi tyttöystäväni ei ole fb-kaverini.
Vierailija kirjoitti:
No ei, etenkään jos en tunne tyyppiä henk.koht. oikeassa maailmassa, ja etenkään jos on joku julkkis tai tv.stä tuttu. Ja esimerkiksi tyttöystäväni ei ole fb-kaverini.
Kaikki läheiset eivät ole kavereita Facebookissa eikä siinä ole mitään ihmeellistä, siinä, jos läheinen poistaa kavereista sen sijaan on.
Turpaanveto ei onnistu koska lakkasit olemasta heti kun joku ei enää tunnustanut olemassaoloasi Facebookissa. I'm on Facebook, therefore I am. MOT.
Sukulaisuus ei ole mikään syy olla Fb-kavereita tai "kavereita" muutenkaan. Itse olen poistanut kaikki sukulaiseni isänipuolelta. Pidän ystävälistallani vain sellaiset ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä useamminkin kuin kerran 10-vuodessa. En näe mitään järkeä pitää ihmisiä listalla jos he eivät koskaan puhu sinulle, tai muutenkaan ole vuorovaikutuksessa kanssasi mitenkään.
On turha pitää sellaisia ns. haamuystäviä roikkumassa. Internetin
ulkopuolellakaan en oikeastaan ole tekemisissä enkä haluakkaan olla tekemisissä isäni ja hänen uudessa suhteessa syntyneiden lapsiensa ja muun suvun kanssa. Olen vain sellaisten kanssa tekemisisissä joiden kanssa minulla on menneisyyttä ja tulevaisuutta.
Itse tekisin rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, joka olisi törkeä, koska on tapahtunut netissä.