Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kun olin eilen pilvessä

Vierailija
18.02.2018 |

Olin aivan hirveessä psykoosissa poltettuani pilveä ja menin naapuriin riehumaan kirveen kanssa! Voi luoja että hävettää!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Veditkö ihan kannabispiikin?

Vierailija
2/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Mäkin olin eilen pilvessä. Katsottiin miehen kanssa leffaa ja syötiin suolaista pannukakkua. Rakasteltiin.

Tänäänkin olen killissä, käytin koiran lenkillä ja nyt leivon sämpylöitä ja katson sivusilmällä lätkää. Lähes uskottavat sun kirvesriehunnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Söin kannabisjoulutorttuja ettei tule savua keuhkoihin.

Vierailija
4/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii!

Vierailija
5/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Mäkin olin eilen pilvessä. Katsottiin miehen kanssa leffaa ja syötiin suolaista pannukakkua. Rakasteltiin.

Tänäänkin olen killissä, käytin koiran lenkillä ja nyt leivon sämpylöitä ja katson sivusilmällä lätkää. Lähes uskottavat sun kirvesriehunnat.

Varsinainen narkkipariskunta! Hyi helvata! Oot varmaan ihan hipin näkönenkin rasvaisine hiuksinesi.

Vierailija
6/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nuuskata kannabisrouhetta. Kolisee vähintään kolmen kirveen verran.

Vierailija
7/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Varsinainen narkkipariskunta! Hyi helvata! Oot varmaan ihan hipin näkönenkin rasvaisine hiuksinesi.

:DDDD Luin ton mun miehelle ja sen veljelle joka on kylässä. Sai aikaiseksi noin huutonaurut ja kasoittain sarkastista läppää.

Minä olen se jakkupukuun pukeutuva keski-ikäinen nainen jonka et ikinä uskoisi polttelevan pilveä. Mieheni on lyhyttukkainen ja kaukana hipistä, minulla on kyllä pitkät ja kiiltävät hiukset, osaan katsos käydä pesulla. Narkkaria kummastakaan ei saa tekemälläkään, sorry, ellei narkit sitten nykyisin asu omakotitalossa, käy vakitöissä ja urheile säännölisesti.

Vierailija
8/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin kilon kokaa nokkaan ja palottelin kaikki navetan asukit suikalelihoiks.

Vierailija
9/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nuuskata kannabisrouhetta. Kolisee vähintään kolmen kirveen verran.

Tai hieroa hamppuöljyä pebaan. Liukastettukin valmiiksi ja kumppani saa samalla olonsa euforiseksi.

Vierailija
10/10 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

:DDDD Luin ton mun miehelle ja sen veljelle joka on kylässä. Sai aikaiseksi noin huutonaurut ja kasoittain sarkastista läppää.

Minä olen se jakkupukuun pukeutuva keski-ikäinen nainen jonka et ikinä uskoisi polttelevan pilveä. Mieheni on lyhyttukkainen ja kaukana hipistä, minulla on kyllä pitkät ja kiiltävät hiukset, osaan katsos käydä pesulla. Narkkaria kummastakaan ei saa tekemälläkään, sorry, ellei narkit sitten nykyisin asu omakotitalossa, käy vakitöissä ja urheile säännölisesti.

Kyllä sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun suusi avaat. Puhe takkuilee kun ei enää oikein aivot leikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi