Treenaan bikinifitnesskropan reaktiona miehen haluttomuuteen!
Mitä mieltä? Uskon että itselleni ainakin tulee sen myötä parempi itsetunto miehen suhtautumisesta riippumatta.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Kyllä itselläkin herää väkisin halut kun näkee tiukan treenatun pepun. Ja jos vielä tykkää peppuseksistä niin voila!
En sitä siksi todellakaan tee että miehellä heräisi halut, eivät ne minua kohtaan enää koskaan kuitenkaan herää. Ap
Kuulostaa hyvältä! Mielellään sitä treenattua kroppaa katselee.
Tavoitteeni on vain todistaa kaikille yhdellä silmäyksellä ettei miehen kiinnostuksen puute minua kohtaan johdu siitä että olen päästänyt itseni lösähtämään. Uskon saavani siten paremman mielen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteeni on vain todistaa kaikille yhdellä silmäyksellä ettei miehen kiinnostuksen puute minua kohtaan johdu siitä että olen päästänyt itseni lösähtämään. Uskon saavani siten paremman mielen. Ap
Ja paremman miehen. Älä tuollaisen kanssa ole jos ei halua sinua.
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on, ettet vain kerro kenellekään miehesi haluttomuudesta. Mutta tykkään enemmän sun lähestymistavasta. Timmiä kroppaa katsoo mielellään!
Ja sitten kun olet saanut itsesi timmiin kuntoon aukeaa sinulle myös miesmarkkinoilta mahdollisuus saada treenattuja miehiä. Vanha hiirulainen kylmästi vaihtoon ja kostoksi lähetät vähintään esim somen kautta säännöllisesti seksiä tihkuvia kuvia uuden adoniksesi kanssa.
Postaa sitten kuva, kun olet kuosissa, niin voimme yhdessä ihastella.
Kuulostaa hyvältä. Kyllä itselläkin herää väkisin halut kun näkee tiukan treenatun pepun. Ja jos vielä tykkää peppuseksistä niin voila!