Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun verorahoillani ette meikkaa ettekä käytä deodorantteja!!! Terveydenhuollon kustannukset!

Vierailija
18.02.2018 |

Minun verorahoillani ei kustanneta teidän dödöjenne aiheuttamia terveydenhoitokuluja, lopettakaa heti kemikaalien käyttäminen!

"Terveyttä vaarantaville ilmansaasteille on paljastunut yllättävä lähde: öljystä valmistetut kuluttajatuotteet saippuasta maaleihin.

Niistä haihtuvat yhdisteet lisäävät ulkoilmaan päästessään pienhiukkasten ja alailmakehän otsonin muodostusta jo yhtä paljon kuin autojen päästöt, paljasti Science-lehdessä julkaistu tutkimus.

Otsoni on hengitettynä epäterveellistä, ja ilman pienhiukkaset ovat teollisuusmaissa terveydelle kaikkein vahingollisin ympäristötekijä.

Ne kulkeutuvat hengitysilman mukana keuhkoihin ja pystyvät tunkeutumaan keuhkorakkuloihin, pienimmät jopa verenkiertoon. Ne aiheuttavat hengityselinsairauksia ja lisäävät esimerkiksi sydänkohtauksia ja aivoverenkierron häiriöitä."
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005569123.html

Yhtään sydänkohtausta, keuhkosairautta tai eaivoverenkierto-ongelmaa ei tästä lähtien julkisella makseta, niin!

ITSE OLETTE VAIVANNE AIHEUTTANEET!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakka tap.p.aa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla