Miltä juuri Sinusta tuntuu juuri nyt?
Huomenta palstalle! Ajattelin aloittaa tällaisen kuulumiskeskustelun. Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Millä mielellä olet ja miltä kehossasi tuntuu? Kuvaile oloasi niin tarkasti kuin haluat. Saat anonyymisti kertoa kaikki ilot ja surut.
Voimia kaikkien palstalaisten päivään! ❤
Kommentit (17)
Mulla on kolmatta viikkoa jatkuva flunssa, mahtaako olla influenssa? Kaupassa pitäisi käydä, koska kotona ei ole edes näkkileipää. Mökiltä on kaadettu puita, nekin pitäisi tehdä klapeiksi ennen kuin muuttuvat kumiksi. Kun vaan jaksais...
Todella pahalta tuntuu. Olen stressaantunut, ahdistunut ja ihan lopen uupunut. Mietin itsemurhaa päivittäin. Tätä kirjoittaessani huomaan, etten oikeastaan jaksakaan alkaa edes kertomaan miltä minusta tuntuu, joten lopetan tämän avautumisen nyt tähän.
Turhautuneelta ja flunssaiselta - kiitos kysymästä...
Turhautuneelta ja flunssaiselta - kiitos kysymästä...
Jaa-a, en oikein osaa eritellä miltä tuntuu... Väsyttää, kaduttaa, ei kaduta, tahtoisin lisää mutta samalla pidän itselleni puhuttelua että pitäisi olla järkevä ja lopettaa. Iloinen ja v*ttuuntunut.
Väsyttää vaikka nukuin pitkän hyvän yön kiitos kipulääkkeen.
Vaikea saada itseään käyntiin, masentaa ja potuttaa. Puoli toista viikkoa sitten mursin vasemman olkapään, joka nyt ortoosihoidossa. Kipuja on edelleen. Tiistaina taas röntgen ja ortopedin arvio mennäänkö leikkaukseen.
Ja minä jolle liikkumaan pääsy on elinehto! Hermostun ja tulen kiukkuiseksi kun kroppa ei toimi normaalisti. Tämä on suoraa sanottuna P:STÄ!!!!!
Minulla on päällimmäisinä tunteina suru ja haikeus. Torstaina miesystäväni ilmoitti ettei halua enää tapailla minua. Kokoajan hän on mielessäni. Päätin etten älä ruikuttamaan hänen peräänsä ja pommittamaan viesteillä ja soittelemalla. Kaippa tämä joskus helpottaa. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta.
Ahdistus asteikolla 1-10 on jotain tasoa 4
Pärjäilen.
Vapaapäivä linnut laulaa ja hiihtoa katselin tv:stä, jotenkin sellainen bläää olo ja ”mitä teen”.
Olin humpalla ja vaikka ennen kahta kotona eikä kankkusta, niin morkkis on. Koko illan kaverien kaa tanssilattialla hyvää kuntoilua. Ja käyn 2 kertaa vuodessa. Harmittaa nää morkkikset. Ja et kaverit laittaa faceen meistä aina bilekuvia...
Hyvältä. Nauroin äsken vedet silmissä. Päätimme keksiä uudet nimet toisillemme, emmekä enää kutsua toisiamme niillä nimistämme väännetyillä lempinimillä, jotka saimme molemmat kouluaikana tyyliin Marja-Leena -> Mallu ja Kari-Pekka -> Kake. Meillä on nyt uudet nimet toisillemme.
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Tasaista rauhallista arkea, ja viimeisten rankkojen vuosien (vuosikymmenen?) jälkeen tämä rauhallisuus on asia, jota olen kipeästi kaivannut.
Talvilomanikin alkoi juuri. Pieni flunssa kolkutellut, mutta en aio kipeemmäksi tulla kuitenkaan. Aion viettää aikaa mieheni ja lasteni kanssa. :)
Minulla on tosi hyvä olla. Asun itsekseni vain kissa seuranani. Kukaan ei määräile, mitä saan tai en saa tehdä. Rahaakin on riittävästi ostaa, mitä haluan. Tosin en paljoa halua, mutta hyvää ruokaa ostan.
Läheisteni elämä on myös hyvässä jamassa ja siitä olen kiitollinen. Juuri nyt istun sohvalla tää läppäri sylissä ja telkkari auki. Odotan, että kahvi tippuu (mihin se tippuu? 😊) ja sen kanssa sitten hyvää maalaisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päällimmäisinä tunteina suru ja haikeus. Torstaina miesystäväni ilmoitti ettei halua enää tapailla minua. Kokoajan hän on mielessäni. Päätin etten älä ruikuttamaan hänen peräänsä ja pommittamaan viesteillä ja soittelemalla. Kaippa tämä joskus helpottaa. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta.
Tekeekö joku muka noin?! 😦
Hyvältä tuntuu. Just heräsin ja nyt aamukaffelle.
Hyvää kuuluu, kiitos! Entäs itsellesi ap?
Heräsin hyvällä mielellä auringon paiste naamaan. Melkein itken ilosta ja onnesta, sillä ensi viikolla matkustan 12 vuoden jälkeen kotimaahani, vanhempien ja sisarusten luokse. :)165
Ihanalta tuntuu. Linnut laulaa ulkona ja alkaa olla jo kevättä ilmassa vai lieneekö tuntemus eilen aloittamani arginiinin vaikutusta? Viikko sitten oli maailman kamalin PMS joka itketti monta päivää mutta nyt siitä on päästy yli ja elämä tuntuu ihan lokoisalta :)