Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lyhyt?

Vierailija
17.02.2018 |

Eli olen jutellut yhden pojan kanssa (Ei tavattu tinderissä) noin 3 vko verran, nyt ollaan puhuttu tapaamisesta ja treffeille menosta. Korostan että ollaan puhuttu paljon kaikesta ja kyselty toisiltamme kaikenlaista, monet mielenkiinnonkohteet täsmää ja niin edelleen, mutta eilen kun puhuimme taas, ihan normaalia keskustelua siis, hän sutkauttaa siihen väliin että "Nii kui pitkä sä sanoit että oot?", olin vaan että ok kiva että kysyy en muista kertoneeni, vastasin että 159 cm, ei vastannut hetkeen ja sitten jätkä laittoi että "Oot aika lyhyt mulle" ja kasan hymiöitä, mies on siis itse 181 cm, tämän jälkeen jatkoimme normaalisti keskustelua.

Seuraavana päivänä aloimme keskustelemaan taas ihan normaalisti, asiasta kukka ruukkuun tyylistä juttelua, pian siirryimme keskustelemaan lisää tapaamisesta johon jätkä kylmästi vastaa että "Sori, mut en usko et meistä tulis mitään, oot kyllä kiva et voidaan olla kavereita" tuijotin hetken tyhjyyteen ja aloin miettiä että miksi se yhtäkkiä peruu noin, sitten muistin eilisen, no ei sille perkele ole muuta selitystä kuin että pituuteni on ongelma.

Hän on aikaisemmassa vaiheessa jo nähnyt kuvia minusta instagramissani, jotka mielestäni paljastavat pituuteni (esim. kaveri kuvissa jne.) mutta nyt oli mukamas niin iso shokki että huhhuh.

Ja niille jotka ovat ensimmäisinä intoa puhkuen tulossa kirjoittamaan että olen liian lihava suhteutettuna pituuteeni niin painan 48kg, että se siitä sitten. Ei tässä asiassa muuten mitään mutta harmi kun hyvä jutttu kaatuu noinkin pinnalliseen asiaan :/ tykkäsin kuitenkin hänestä ...

T. 19v N

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Kyllä siinä on jokin muu syy ollut kuin pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän