Ei vaan millään keksitä kivaa nimeä pojalle!!!!
Kommentit (14)
Saa sen nimen antaa ristimättäkin. Tätä kommenttiahan sä hait? Ihan hyvä provoyritys.
http://etunimi.fi/names.php?func=sex_male
Ei muuta kuin sieltä lukemaan kaikki nimet läpi, eiköhän joku kiva löydy.
Kalenteri esiin ja kilpahuuto pystyyn siellä ristiäisissä.
Teidän lapsen nimeksi sopisi Börje!!!
Otatte ensimmäisen nimen, joka molempien mielestä ei ole kamala tai sille ei ole muuta estettä (niinkuin liian läheinen kaima, sanamuunnos sukunimen kanssa tms.). Ja laitatte sen. Siitä tulee kiva sitten lapsen myötä.
Kosmo. Vaikka itse pidän kyllä enempi ap Cosmo-nimestä, mutta suomalaisittain parempi Kosmona. Ei ehkä ihan heti kävele vastaan toista Kosmoa? Siitä tietty väännetään lällättelynimiä tyyliin rosmo-kosmo tms., mutta ei haukkuvat koirat haavaa tee ja kenenpä nimestä ei lällättelyjä olisi aikoinaan keksitty!
Onko teillä lapsuudesta jäänyt mieleen joku hyvän bändin, kirjan, sarjan tai leffan hlöhahmo, jonka nimestä olette pitäneet tai josta teille on jäänyt hyvä mielikuva? Itse pidin esim. Tarzan-kirjoista, mutta sitä nimeä toki en suosittele! Toinen hyvä mieleen jäänyt hahmo minulla ollut Vaahteramäen Eemeli-kirjoista/sarjasta oli se kiltti renki Alfred, mikä kyllä olisi vallan erinomainen nimi pikkupojalle nykyäänkin :) Tämä voisi olla yksi keino keksiä nimi - joku lapsuuden/nuoruusajan idoli?
Göran