Miksi matka pandalaan on vain rikkaiden oikeus?
Miten työttömien perheellä on varaa maksaa 30 €/hlö pandan näkemisestä?
https://www.aamulehti.fi/uutiset/maksaisitko-pandojen-nakemisesta-nain-…
Kommentit (30)
Pandojen näkeminen ei ole mikään ihmisoikeus. Googlaa mukuloilles kuvia pandoista. Ei sinne kaikki työssäkäyvätkään pääse.
Suomen pelin näkeminen kotimaan mm-jääkiekossa maksaa yhdeltä 155 euroa. Liiga-lippu 25-50e
LIikeyrityshän se eläinpuisto on, totta kai ottavat lipuista hintaa. Ei ne pandat lahjoituksena ruokaansa, hoitajaansa ja eläinlääkäriä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pandala?
Se on paikka missä on pandoja vertaa h u O r a la tiesi kertoa mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömien perheellä on varaa maksaa 30 €/hlö pandan näkemisestä?
https://www.aamulehti.fi/uutiset/maksaisitko-pandojen-nakemisesta-nain-…
Menemällä vttu TÖIHIN
Työttömillä pitäisi olla varaa pelkkään hengissäpysymiseen, ei mihinkään muuhun.
Voisi ap kysyä vieläkin tyhmemmän kysymyksen, kuten "Miksi köyhillä on niin huono maku, etteivät juo Veuve Qliquota?"
Kuule ap, myöskään Thaimaan matkoja, bikinirajan vahausta ja plastiikkakirurgiaa ei kustanneta toimeentulotuesta. Ne, samoin kuin turha, typerä ja ääliömäinen vangittujen eläinten tuijottelu, on tapana maksaa itse eivätkä ole perusvälttämättömyyksiä.
Tuskin sinulla olisi varaa Ähtärinmatkaankaan, saati majoitukseen.
Toivon todellakin että käytte katsomassa pandoja.
Ter. veronmaksaja.
Kyllä näitä matkoja varten voi anoa tarveharkintaista sosiaalitukea.
T. Sosiaalitukea matkaa varten saanut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä matkoja varten voi anoa tarveharkintaista sosiaalitukea.
T. Sosiaalitukea matkaa varten saanut
Joo, kun mun teki mieli päivittää -14 -mallinen Audini uuteen, anoin harkinnanvaraista ja sain. Pakkohan se on leipäjonossa komialla kärryllä käydä, ettei vaan köyhäksi luulla.
Pandojen näkeminen ei ole ihmisen perusoikeus, kuten hengittäminen, ravinto ja akuuttien sairauksien hoito. Pandojen ylläpito ei ole ilmaista, joten mielestäni saavat ottaa minkälaisen pääsymaksun tahansa, sillä Suomessa on kuitenkin työssäkäyviä ihmisiä jotka kykenevät tuon maksamaan. On myös ihmisiä jotka jättävät viinat ja tupakat ostamatta ja menevät mieluummin katsomaan pandoja. Wink wink.
Häpeällinen hinta tuo 30 €. Oikea hinta on 3 €.
Kärsineet jo inflaation koko pandat.
Enemmän kiinnostaisi ranuan jääkarhut.
Miksi BMW on niin kallis, tai Ferrari? Köyhällä ei ole varaa, koska hallitus tekee jotain?!
Minä olen työtön, mies on töissä.
Kyllä me ajateltiin silti viedä lapset katsomaan Pandoja. Onneksi asutaan sen verran lähempänä, että helposti selvitään päiväreissulla.
Onhan se aika paljon. Mutta haluan että lapset näkee pandat Ähtärissä mukavissa oloissa, edellinen kokemus on kiinalaisesta eläintarhasta apaattisena pienen pienessä kopperossa reporankana nukkuneesta apeasta pandasta.
Jostain muusta sitten säästetään.
Ketä ne edes kiinnostaa? Eipä tulisi mieleenkään lähteä pandoja katsomaan.
Mikä on omaisuusraja että pääsee pandoja katsomaan? Jos se on vain rikkaiden oikeus niin miten se omaisuus sitten todennetaan? Lipunoston yhteydessäkö?
Pandat ovat Suomessa vielä vuosia. Kymppi tai pari kuukaudessa säästöön vuoden ajan niin pääsee katsomaan pandoja. Problem solved.