Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja aika käy pitkäksi

Vierailija
17.02.2018 |

Eka raskaus, ja on määrätty ottamaan rauhallisesti. Ulkona on ihana ilma, ja normaalisti olisin kaiken vapaa-ajan hiihtoladulla, laskettelurinteessä, jossain metsässä vaikka lumikenkäilemässä. Mutta kaikki sellainen on kielletty kaatumisriskin takia ja koska ei saa rehkiä (ennenaikaisten supistusten takia). Teen nyt sitten hiljaisia kävelylenkkejä ja istuskelen kahviloissa, ja on ihan kamalan tylsää. Aika käy hirveän pitkäksi kun joudun katsomaan vierestä kun muut saa nauttia vauhdista rinteessä. Ei edes ole vielä lapsia, joiden kanssa voisi rauhallisesti oleilla jossain lumipenkassa. Kaverit ei jaksa minun seuraa kun en saa "tehdä mitään". Mitähän sitä keksisi ettei tulisi mökkihöperöksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita kellään? Onko täällä muita raskaana olevia - miten te kulutatte aikaa nyt? Ap.

Vierailija
2/5 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja, katso leffoja tai mene leffateatteriin, hemmottele itseäsi (kasvonaamio),mene ravintolaan syömään,shoppaile netissä,facepookkaa,ota päiväunia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne kesällä. Olin niin katkera kaikille jotka pääs uimaan ja löhöilee rannoille,kävelyille yms ja itse makasin sängyssä ja pää vessanpöntössä koko kesän ja syksyn. Lopulta siinä rupes kärsimään parisuhdekkin kun oma olo oli uskomattoman paska ja mies painaa vaan pitkää päivää ja saatoin suuttua siitä että se haki työmatkalla maitoa kun se saatto olla ainoo mahis nähdä ulkoilmaa.

Sit asennoiduin siihen hyvään mitä mun sisällä kasvo ja tiesin että se aika kuluu nopeesti. Nytkun katon tota nyyttiä vieressä roikkuisin vaikka sen 9,5kk katosta että hällä on kaikki hyvin.

Vierailija
4/5 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirjoja, katso leffoja tai mene leffateatteriin, hemmottele itseäsi (kasvonaamio),mene ravintolaan syömään,shoppaile netissä,facepookkaa,ota päiväunia

Olen ainakin ennen raskautta ollut aika toimelias ihminen, ja nytkin olen lukenut jo lukuisia kirjoja, katsonut enemmän leffoja kuin jaksan edes laskea, käyn kerran viikossa ravintolassa syömässä (enempään ei ole varaa). Hyviä ideoita siis sinulla, noista jutuista tykkään kyllä, mutta olen ehtinyt tehdä niitä jo kyllästymiseen asti :) . Haluaisin talviurheilua, tykkään eniten maailmassa hiihtämisestä.. Vaikea katsoa vain vierestä kun muut tekee sitä mitä itse rakastaa. Ihan kuin olisin joku invalidi yhtäkkiä.. Ap.

Vierailija
5/5 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne kesällä. Olin niin katkera kaikille jotka pääs uimaan ja löhöilee rannoille,kävelyille yms ja itse makasin sängyssä ja pää vessanpöntössä koko kesän ja syksyn. Lopulta siinä rupes kärsimään parisuhdekkin kun oma olo oli uskomattoman paska ja mies painaa vaan pitkää päivää ja saatoin suuttua siitä että se haki työmatkalla maitoa kun se saatto olla ainoo mahis nähdä ulkoilmaa.

Sit asennoiduin siihen hyvään mitä mun sisällä kasvo ja tiesin että se aika kuluu nopeesti. Nytkun katon tota nyyttiä vieressä roikkuisin vaikka sen 9,5kk katosta että hällä on kaikki hyvin.

Minulla on laskettu aika 1.7 eli ei tässä pitkään enää tarvi homehtua sisällä, ja tiedän kyllä että palkinto on suuri :) . Jotain vain pitäisi keksiä loppuajaksi vielä, ettei pää hajoa toimettomuuteen. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi