Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla paistaa paha olo. Mikä sinua rassaa juuri nyt?

Vierailija
17.02.2018 |

Kerro tänne, että mikä on hätänä. Voi olla ihan pieni asia tai suurempikin suru.
Tekisi mieli laittaa nimimerkkini, mutta sitten minua ei otettaisi todesta tai ainakin vähäteltäisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja janottaa ku pitäs kikkailla täällä töissä vielä 1,5h.

Sekin nakertaa ku ei voi juoda kunnolla ku on huomenna klo 14 töihin takas.

Ei pysty dokaan ku klo 15-02. No. Tuoppi ja tunti lie hyvä satsi.

11 stobee, joitka maksa polttaa mun painolla klo 15-10. Eli oikeestaan voi vetää pari napsuaki, jos maistuu..

Tsup!

Vierailija
2/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuassa on varsinainen monsterifinni, eikä koko pitäjän kaupoista eikä apteekista löydy mitään tehokasta finnintappajaa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullorassi on rikki enkä saa rassattua kiljupulloja puhtaaksi.

Vierailija
4/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuassa on varsinainen monsterifinni, eikä koko pitäjän kaupoista eikä apteekista löydy mitään tehokasta finnintappajaa. :(

Neo Amisepti kuivattaa finnisi nopeasti. Löytyy apteekista.

Vierailija
5/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on kylmä ja muutenkaan ei ergonomialla hurrata.

Vierailija
6/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehdus, taas, toistuu pari kertaa kuukaudessa. Aina matkalla.

Vierailija
7/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottaa ja koti on , kuin pommin jäljiltä.

Vierailija
8/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani kuoli ystävänpäivänä. Olin ostanut sille herkkuja ja lahjan, minun piti antaa ne Illalla, kun tulen töistä, mutta kissa oli oletettavasti saanut päivän aikana sairauskohtauksen. Eläinlääkäri epäili sydänkohtausta. No kissa olisi täyttänyt tänä vuonna 19v., joten olihan hän jo iäkäs. Nyt on kauhea ikävä.

Vierailija
9/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja pää täynnä räkää.

Vierailija
10/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei elämässäni ole "mitään"... Ei työtä, ei parisuhdetta, ei juuri ystäviäkään. Sairauden takia en pääse juurikaan poistumaan kotoa. Yritän pysyä toiveikkaana tulevaisuuden suhteen ja jaksaa käydä hoidoissa, mutta jos yhtään pysähdyn ajattelemaan tilannettani, ottaa välillä aika koville... Yritän olla ajattelematta ja löytää iloa pienistä asioista. Onhan mulla kuitenkin koti, ruokaa kaapissa, pari ystävää. Niistä on hyvä aloittaa :)

Vierailija
11/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani kuoli ystävänpäivänä. Olin ostanut sille herkkuja ja lahjan, minun piti antaa ne Illalla, kun tulen töistä, mutta kissa oli oletettavasti saanut päivän aikana sairauskohtauksen. Eläinlääkäri epäili sydänkohtausta. No kissa olisi täyttänyt tänä vuonna 19v., joten olihan hän jo iäkäs. Nyt on kauhea ikävä.

Otan osaa <3 Minullakin on kissa, joka lähentelee tuota ikää... Tosi terve ollut koko ikänsä, mutta nyt on alkanut vähitellen vanhuuden vaivoja tulla... Kauhulla ajattelen sitä suurta surua, kun tuosta rakkaasta olennosta täytyy luopua. Halaus sinulle <3

Vierailija
12/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ja halveksin suomalaisia.

Vierailija
13/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäonnistunut jokaisella elämän osa-alueella ja marxistinen kuplani on puhkeamassa. Arvatkaa vituttaako?

Vierailija
14/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaukset sulle.

Vierailija
15/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko elämä on ihan mullinmallin. Ei rassaa, mutta pelottaa ihan penteleesti.

Vierailija
16/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa <3 Minullakin on kissa, joka lähentelee tuota ikää... Tosi terve ollut koko ikänsä, mutta nyt on alkanut vähitellen vanhuuden vaivoja tulla... Kauhulla ajattelen sitä suurta surua, kun tuosta rakkaasta olennosta täytyy luopua. Halaus sinulle <3

Rakkaasta lemmikistä luopuminen on kamalaa, toivottavasti saat pitää omasi vielä kauan täällä. Kiitos halauksesta.

Vierailija
17/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Joku henkinen väsymys kai. Asiat on ihan ok enkä murehdi elämäntilannettani, en vaan jaksa tehdä juuri mitään. Nukun liikaa.

Vierailija
18/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava lukea vastauksia. Tai ei niin mukavaa. Tuntuu kumminkin lohdulliselta, että muillakin on vastoinkäymisiä, vaikka en niitä tosiaankaan teille toivo. Finnikin voi vituttaa ja ymmärrän sen.  Minua pännii tuo mies - kuinkapa muutenkaan.

Menen tupakille ja yritän unohtaa sen 🚬

Vierailija
19/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ja hirvittää nykyisen hallituksen meno. Olen epäuskoinen miten päätöksiä voidaan tehdä niin summamutikassa ja tulevaisuus tuntuu epävarmalta ja synkältä. 

Vierailija
20/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ja hirvittää nykyisen hallituksen meno. Olen epäuskoinen miten päätöksiä voidaan tehdä niin summamutikassa ja tulevaisuus tuntuu epävarmalta ja synkältä. 

Samaa ajattelen itsekin. Olen kuitenkin jo mummo ja mietin millainen maailma jää lapsille ja lastenlapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan