Kuinka tärkeä on treffikumppanin auto?
Lueskelin pilaa treffit ketjua ja mileen juolahti autot. Myin kesällä oman auton eikä ole tullut ostetuksi uutta vielä. Ja nyt olen ajellu meidän kauppakassilla joka on todella vanha ja pieni. Mut ehjä kuitenkin. Hilpeyttä herättää se että olen iso ja ruma mies... Liikenteessä eron huomaa selvästi edelliseen verrattuna, joka oli iso ja todella tehokas. Nyt tullaan kolmion takaa surutta eteen, samaten liikenneympyröissä. Ja aina on päästävä ohi jos vaan suinkin mahdollista. Parkkiin ajaessa monia hymyilyttää, mut ne hyytyy kyllä kun nousen autosta. Miten mahtais käydä jos muuten hyvin meinneiden treffien jälkeen tarjoaisin punaisella pikkuautolla kyydin kotiin???
Kommentit (34)
Iso, tehokas ja mahtaileva auto lähinnä haukotuttaa ja en välttämättä halua edes tutustua sen kuskiin, mutta jos mies nousee jostakin pikkuisesta Suzukista, niin mielenkiinto saattaa herätäkin. Jos tuo pieni auto on vielä pesty ja imuroitu, niin tykkään. Siitä näkee, että miehellä on munaa omasta takaa ja hänen ei tarvitse esittää mitään. Hän on sinut itsensä kanssa.
Kyllä meidän autot on pesty ja siivottu. Niin isot kuin pienetkin. Mopoautoo mulla ei ole vielä ollukkaan. Sitä pitää harkita... Ei nyt kuitenkaan.
Jos seura miellyttää, eikä auto ole offensiivisen likainen sisältä, aivan sama, millä ajat. ;)
N 32
Ei lainkaan tärkeä. Mulla on oma auto.
Ei ole väliä. Useimmilla tapailemillani naisilla (Hki) ei ole ollut autoa ollenkaan.
No kunhan on joku perus hyvä auto.
Jos miehellä on joku Bemari tai urheiluauto niin treffit jää viimeisiksi. Yleensä persoona kuskilla on epämiellyttävä ..jopa narsistinen noilla ajavilla.
Ei ole autolla mitään väliä, sopii vaikka sellaista ei olisi ollenkaan. Miehen kanssa mä treffailen, en auton.
Kaikkein eniten mua nyt sinun autossasi alkoi kiinnostamaan sen toinen omistaja. Puhut "meidän kauppakassista" ja "meidän autoista". Kenen "meidän"? Oletko naimisissa ja silti pohdit treffejä toisen naisen kanssa?
Kun Ladalla ajelee niin voi ajella ihan rauhassa yksin. Kukaan nainen ei suostu kyytiin vaikka maksettas. No, ehkä joku itärajan ammattilainen mutta se on asia erikseen.
Minä ajan vanhalla Micralla, koska Jouko Aholallakin oli 90-luvulla sellainen.
Olen onnellisesti naimisissa, enkä suunnittele trffejä. Ihan ajatusleikki vaan. Oon kyllä yllättynyt vastauksista. Kaverit jotka eroaa on järestää ensinmäisenä hommanneet uudet sportiset autot. Et sitten vaan vaihtamaan "ferrarit" micraan niin rupeaa lykästämään...
Jääkäri kirjoitti:
Olen onnellisesti naimisissa, enkä suunnittele trffejä. Ihan ajatusleikki vaan. Oon kyllä yllättynyt vastauksista. Kaverit jotka eroaa on järestää ensinmäisenä hommanneet uudet sportiset autot. Et sitten vaan vaihtamaan "ferrarit" micraan niin rupeaa lykästämään...
Eli eronneilla kavereillasi on isompikin kriisi meneillään kuin vain erosta aiheutunut. Heillä on lienee ikää sen verran, että ei ota enää eteen kovin hyvin ja silloin he yrittävät saada huomion kiinnittymään "sporttisempaan ja nuorekkaampaan" itseensä. Auto on siitä yksi osa, eli munanjatke.
Valitettavasti kaikki fiksut naiset sen tietävät ja miesten kyytiin lähtevät vain jämäpalanaiset.
Mä deittailen ainoastaan miehiä, joilla on niin vakaa tulotaso että ajavat uudella autolla. Yleensä leasing tms firman iso, uusi auto.
Vaikka kundi olis kuinka kiva, ehdoton dealbreaker on jos sillä on nolo auto.
Ei ole mitään väliä. Jos on auto, sen on oltava perussiisti (ei esim. hirveästi roskia sisällä tms.).
Nuorempana kun itsellä ei ollut autoa oli tärkeää että kumppanilla oli, ei välttämättä niin väliä mikä kunhan joku kottero oli. Huomasin jossakin vaiheessa tapailevani aika tasokkaita tyyppejä niin vaatimustaso nousi jonkin verran. Nykyisin itselläni on aina uusi ja hyvä auto, edellytän myös treffikumppanilta jonkinlaista oman autoni hintaluokkaa olevaa menopeliä ettei hän mahdollisen tulevan suhteen aikana ole vinkumassa minulta autoa käyttöönsä koska se on hienompi ja mies itsestäänselvästi kuulemma ajaa pariskunnan paremmalla autolla. En halua joutua pyytämään mieheltä lainaksi omaa autoani, se olisi välitön ero.
Minulla oli joskus lukioikäisenä tyttöystävä jolla oli vanha Nissan Sunny. Kävin lukion sellaisella vähän varakkaammalla alueella jossa muut opiskelijat tulivat isän Audilla kouluun. Eivät aavistaneetkaan miten mielettömän kivaa meillä oli kahden Sunnyssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun itsellä ei ollut autoa oli tärkeää että kumppanilla oli, ei välttämättä niin väliä mikä kunhan joku kottero oli. Huomasin jossakin vaiheessa tapailevani aika tasokkaita tyyppejä niin vaatimustaso nousi jonkin verran. Nykyisin itselläni on aina uusi ja hyvä auto, edellytän myös treffikumppanilta jonkinlaista oman autoni hintaluokkaa olevaa menopeliä ettei hän mahdollisen tulevan suhteen aikana ole vinkumassa minulta autoa käyttöönsä koska se on hienompi ja mies itsestäänselvästi kuulemma ajaa pariskunnan paremmalla autolla. En halua joutua pyytämään mieheltä lainaksi omaa autoani, se olisi välitön ero.
Täh? Olet joko nuori tai sitten tapaile ihan Urpåja tyyppejä. Olet myös selkeästi lapseton ja sinkku.
Minkä hintatason auto muuten miehellä pitää olla, että se kelpaa sinulle? :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus lukioikäisenä tyttöystävä jolla oli vanha Nissan Sunny. Kävin lukion sellaisella vähän varakkaammalla alueella jossa muut opiskelijat tulivat isän Audilla kouluun. Eivät aavistaneetkaan miten mielettömän kivaa meillä oli kahden Sunnyssa.
Tämä on hieman sama kuin se, että vaikka olen aika varakas ja asun hyvällä kalliilla asuinalueella, niin ajan hyvin vaatimattomalla vanhalla autolla. Pääsen näin näkemään ihmisten todellisen puolen ja rahan perässä juoksevat eivät edes huomaa minua.
Auton malli, merkki ja hinta ei liikauta mua pätkääkään. Tokaa tuskin huomaan pistää merkille, kahdesta muusta en tiedä mitään enkä osaa arvailla.
Ainoa mikä vähän arveluttaisi olisi sellainen auto joka selvästi on omistajalleen ihan ensimmäisiä prioriteetteja. Koska tuollanen nyt vaan on sairasta.
Kokeileppa ajella mopoauto klassinen niin saat kokea todellista liikenneragea.
Autolla ei niin väliä, kunhan kuski miellyttää. Mut hurmannut herrasmies ajoi rupuista hiacea.