Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja vessa asiat

17.02.2018 |

Terve kaikille.

Tässä on minulla noloja huolia, minun vessa tapahtumien johdosta tänä aamuna.
Ihan alkuraskaudessa menossa noin vko 6-7.
Ollut ummetusta ja nyt sitten helpotti ja tikistin kunnolla vahingossa, niin kun oli tikistys ja kakkaaminen ohi, verenvuoto alkoi emättimestä(varmistin asian ja pukamia minulla ei ole ikinä ollut).
Elikkä paperille tuli ihan tummaa verta,ja pieni mustahko hyytymä, ja nyt sitten tuhruttaa sellaista hitusen rusehtavaa ja vaalean punaista verta. Tosin ei näytä olevan kovaa vuotoa. Eikä ole mitään kipuja ollenkaan.

Luin että jos kesken menosta on kyse niin vuodon pitäisi olla hitusen runsaampaa kuin kuukautis vuodot ja kivuliaat krampit kuuluvat asiaan (kuukautis vuodot minulla on kuin niagaran putous)

Ajattelin että varmaan tikistyksen takia joku verisuoni poksahti tai repesi jotain.
Keskenmenoa tietysti pelkään, koska aikaisemmin olen saanut todella pahan keskenmenon.

Toivottavasti oikeaan osoitteeseen kirjoitin. Mutta kaikenlaiset vastaukset ovat tervetulleita.

Kommentit (2)

1/2 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt raskausviikot 5+3 ja nyt oli kolmas kerta kun tapahtui samoin. Kerran on tullut ihan pieni hyytymä, kahdella muulla kerralla (viimeksi tänään) verta vähän paperiin. Minulla on aina vatsa todella kovana...

Tänään ehdin jo varmistuksen vuoksi ennen tätä tehdä raskaustestin uusiksi, ja ainakin viikot oli lisääntyneet.

Tämä on minun ensimmäinen raskaus ja raskaaksi tulossa on ollut vuosien yrityksen tulos.

Ihan helvetillinen huoli ja vielä reilu viikko varhaisultraan.

2/2 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä ultrassa kävinkin päivä sitten, se vain lisäsi minun huolta entisestään. Kirjoitin siitäkin tänne, koska tämä lääkäri käynti ei mennyt ihan niin kuin odotin. Tämä on minun kolmas raskaus, kaksi edellistä päätynyt keskenmenoon.  Ei tiedä miten päin tässä nyt olisi itkeä vai huutaa.

Tosin neuvolasta kertoivat että, onpi aika normaalia pienet alku raskauden tuhruttelut ja ei ole oikein mahdollista että ulostamisen takia keskenmeno tulisi.

Edelleen on raskaus oireita, mutta ainut oire mitä ei ole on pahoinvointi.

Väsymys ja rintojen arkuus on ihan hurjaa luokkaa sekä ruokahalu ja tuntuu pahenevan vaan. 

Yritän toivoa parasta, vaikka lääkärini oli vähän eri mieltä.

Onnea ja menestystä sinulle odotuksessa, sinulla on varmasti kaikki hyvin jos kerran viikotkin lisääntyneet raskaus testissä. Itse en ole edes uskaltanut uutta testiä nyt tehdä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla