Mistä tietää onko mies kiinnostunut?
Perinteinen nro 1 vihjeenä on kuulemma, että viestiä pukkaa. Eli naamatusten on liian hankala tulla kiinnostustaan esittämään. Vai onko tämä vaan uuden sukupolven tapa lähestyä?
Seitsemän merkkiä, mistä tietää onko mies kiinnostunut.
Uskotteko universaaleihin merkkeihin, vai onko tämäkin niin yksilöllinen asia, ettei voi vetää moisia johtopäätöksiä listojen muotoon?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tiettyjä yhtäläisyyksiä käytösnormeissa ja tavoissa osoittaa kiinnostustaan löytyy uskoisin.
Juu kyllä ne aikuiset miehet osaa olla yhtä teini-ikäisen asteella ihan yhtä kaikki kun pitäisi aloitteita rueta tekemään!
Ei mekään aina jakseta leikkiä mitään catch me if you can leikkejä! T.N24
Melkoinen lässynlää-lista, joka perustuu lähinnä joidenkin yksittäisten miesten kokemuksiin ja loppu on naisten kuvitelmaa siitä miten kiinnostunut mies käyttäytyy.
Oikeita kiinnostuksen osoituksen merkkejä on esimerkiksi se, että mies aina huomaa sinut ja usein katseellaan etsii sinua, kun et ole näkyvillä. Kun olette porukassa, niin miehen rintamasuunta on usein kääntynyt sinua kohti jos se on tilanteessa soveliasta. Avuliaisuus tuossa tosiaan taidettiin mainita ja se pitää yleensä paikkansa, mutta ei kuitenkaan aina. Riippuu miehen luonteesta ja siitä kuinka paljon haluaa näyttää kiinnostustaan.
Yleensä tulee liikaakin tuota viestiä, pitkin päivää. Kyllä sen uskoo vähemmälläkin! Kahville ei sitten lähdetä kirveelläkään=
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te leikitte. Joka ikinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan tehdä asiat heti selväksi enkä leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa. En pidä yleistämisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan tehdä asiat heti selväksi enkä leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa. En pidä yleistämisestä!
Minkäs teet kun suurin osa teistä leikkii just tollasta peliä. Ei mahda mitään.
Hyviä vinkkejä! Oon todennu nää sata kertaa oikeassa elämässä paikkansapitäviksi, mutta kukaan ei ole uskonut ystävättistäni vaikka miten olen nämä asiat havainnut jo aikoja sitten. Phöh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen eräs hupaisa naistapaus. Ensinalkuun kyllä teki heti selväksi, että ei kiinnosta. Mutta sitten erään ilmitulleen jutun vuoksi osakkeeni ilmeisesti kohosivat hänen silmissään ja alkoi sellainen ärsyttävä epämääräinen kiehnääminen. Ilmeisesti oli kauhean vaikea tehdä selväksi asia toisinpäin, että nytpä kiinnostaisikin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen eräs hupaisa naistapaus. Ensinalkuun kyllä teki heti selväksi, että ei kiinnosta. Mutta sitten erään ilmitulleen jutun vuoksi osakkeeni ilmeisesti kohosivat hänen silmissään ja alkoi sellainen ärsyttävä epämääräinen kiehnääminen. Ilmeisesti oli kauhean vaikea tehdä selväksi asia toisinpäin, että nytpä kiinnostaisikin taas.
Sai tietää et sulla on fyrkkaa ja magee kaara?
Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea? Kysy siltä.
Mies pitää aktiivisesti yhteyttä ja pyrkii järjestämään tapaamisia. Ja tämä on totuus, joka ei pala tulessakaan!
Joten jos nainen miettii (tämäkin on jo paha merkki, että sitä yleensä joutuu arvuuttelemaan), että onko mies kiinnostunut, niin lopettaa vaan yhteydenottamisen ja katsoo mitä tapahtuu. Itsekin olen tässä tilanteessa. Olen tapaillut pari kuukautta kolmekymppistä miestä, jonka kiinnostus ikävä kyllä näyttää olevan sammumassa. Tuntuu pahalta, kun itsellä olisi halua suhteeseen mutta minkäs teet kun siihen vaaditaan molempien kiinnostus.
Ai tämä oli taas tämä blogi? Tämän kirjoittaja tuntuu kyllä olevan jotenkin pihalla. Olen aiemminkin kommentoinut hänen blogiaan, mutta ne keskustelut ovat loppuneet täällä melko lyhyeen.
Mitä tuossakin kirjoituksessa nyt tarkoittaa tuo kohta: "Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän raivaa kaikki muut menot tieltä päästäkseen treffeille kanssasi. Olipa kyseessä sitten poikien perinteinen, pyhäksi julistettu pokeri-ilta tai pubin tikkakisan pudotuspelit, mies rynnii sarvikuonon vimmalla paikalle lyhyelläkin varoitusajalla."
Ihan kuin miehillä ei olisi koskaan mitään muuta menoa kuin pokeri-illat ja tikkakisat. Entäs työ, sairas lapsi tai äidin hautajaiset? Peruuko mies tosiaan tällaisetkin menot vain naisen takia?
Ja mikä merkki tuo kaverizonen katkeruus on? Mistä nainen voisi tietää, mitä mies ajattelee kaverizonesta varsinkin, jos on itse kiinnostunut eikä aio kaverizonettaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kuulut siihen alle prosenttiin, joten opettele kestämään yleistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tiettyjä yhtäläisyyksiä käytösnormeissa ja tavoissa osoittaa kiinnostustaan löytyy uskoisin.
Juu kyllä ne aikuiset miehet osaa olla yhtä teini-ikäisen asteella ihan yhtä kaikki kun pitäisi aloitteita rueta tekemään!
Onneksi nykyään ei enää tarvitse, kun on metoo
Toisinpäin se olisi helppoa. Mies kysyisi naiselta. Nyt kun on kyse naisesta, asia on hankalampi. Nainen ei voi kysyä suoraan, koska se olisi liian helppoa ja siihen saisi suoran vastauksen. Pitää siis tyytyä vihjailuihin. Miehet eivät tunnetusti vihjeitä tajua, joten aika hankalaksi menee.
Onneksi av mammat ovat keksineet täydellisen keinon. Ei vastata miehelle mitään tai tehdään selväksi ettei kiinnosta. Tämä on hyvä käytäntö. Tästä on vain 2 mahdollista seurausta. 1. Mies ymmärtää, ettei nainen ole kiinnostunut ja luovuttaa. 2. Mies ei ymmärrä, ettei nainen ole kiinnostunut. Onneksi olkoon. Olet juuri löytänyt miehen, joka ei ymmärrä, että ei tarkoittaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Toisinpäin se olisi helppoa. Mies kysyisi naiselta. Nyt kun on kyse naisesta, asia on hankalampi. Nainen ei voi kysyä suoraan, koska se olisi liian helppoa ja siihen saisi suoran vastauksen. Pitää siis tyytyä vihjailuihin. Miehet eivät tunnetusti vihjeitä tajua, joten aika hankalaksi menee.
Onneksi av mammat ovat keksineet täydellisen keinon. Ei vastata miehelle mitään tai tehdään selväksi ettei kiinnosta. Tämä on hyvä käytäntö. Tästä on vain 2 mahdollista seurausta. 1. Mies ymmärtää, ettei nainen ole kiinnostunut ja luovuttaa. 2. Mies ei ymmärrä, ettei nainen ole kiinnostunut. Onneksi olkoon. Olet juuri löytänyt miehen, joka ei ymmärrä, että ei tarkoittaa ei.
Ai saa vai? Mikähän siinä on, että minä en ole ainakaan saanut? Elämäni aikana ehkä yksi mies on minulle suoraan sanonut, ettei kiinnosta. Muut ovat valehdelleet, vältelleet ja ghostanneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea? Kysy siltä.
No kun ne perkel¤#eet eivät puhu! NIIIN MITENPÄ kysyt? Tai jos kysyt, saat vastaukseksi epämääräistä mutinaa ja mulkoilua. Usko pois, olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä oli taas tämä blogi? Tämän kirjoittaja tuntuu kyllä olevan jotenkin pihalla. Olen aiemminkin kommentoinut hänen blogiaan, mutta ne keskustelut ovat loppuneet täällä melko lyhyeen.
Mitä tuossakin kirjoituksessa nyt tarkoittaa tuo kohta: "Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän raivaa kaikki muut menot tieltä päästäkseen treffeille kanssasi. Olipa kyseessä sitten poikien perinteinen, pyhäksi julistettu pokeri-ilta tai pubin tikkakisan pudotuspelit, mies rynnii sarvikuonon vimmalla paikalle lyhyelläkin varoitusajalla."
Ihan kuin miehillä ei olisi koskaan mitään muuta menoa kuin pokeri-illat ja tikkakisat. Entäs työ, sairas lapsi tai äidin hautajaiset? Peruuko mies tosiaan tällaisetkin menot vain naisen takia?
Ja mikä merkki tuo kaverizonen katkeruus on? Mistä nainen voisi tietää, mitä mies ajattelee kaverizonesta varsinkin, jos on itse kiinnostunut eikä aio kaverizonettaa tätä?
Kärjistää kuin keltaisen median toimittaja , liekö ihan tosissaan kirjoitettu sitten :D vai kännissä ja läpällä. Ota näistä selvää.