Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että ahdistaa. Tapaan pian eksän.

Vierailija
17.02.2018 |

Ekaa kertaa eron jälkeen. Sydän hakkaa rinnassa, oksettaa, on tosi vaikea olo. Miten mä pysyn hillittynä ja asiallisena, kun tekisi mieli huutaa ja heitellä tavaroita? En siis toki heittele tai huuda, mut oon aivan rikki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin vihainen?

Vierailija
2/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaatte? Miksi erositte? Miksi oot noin paniikissa? Avaa vähän ap tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaat hänet? Ei sinun tarvitset, vaikka ex miten vinkuisi!

Vierailija
4/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin vihainen?

Koska mies jäi kiinni suhteesta parhaaseen ystävääni, vai pitäisikö sanoa "ystävääni". Sitten paljastui vielä lukuisia seksisuhteita sinne ja tänne. Ja mä yritin aina parhaani olla hyvä puoliso, paljon seksiä, läheisyyttä ja omaa tilaakin. Paljon kompromisseja ja keskustelua. Yhteistä tekemistä ja uusia yhteisiä kokemuksia.

On niin v*tun typerä olo. Nyt mä olen kolmisin lasten kanssa, lasten jotka mies halusi. (Toki minäkin, mut hänen aloitteestaan tehty). Ap

Vierailija
5/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tavataan siksi, et lapset menevät ensimmäistä kertaa isälleen eron jälkeen. Ap

Vierailija
6/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nyt sen enempiä tarvitse nähdä kuin ovella. Sen jälkeen pistät musiikkia soimaan, menet pitkään suihkuun, teet hyvää ruokaa ja nautit yksinolosta:)

Vierailija
7/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Jossain vaihees kun toi kipu menee ohi, huomaat et teidän on paljon parempi ilman tuollaista mieslasta joka ei osaa pitää vehjettään housuissaan. Paras tapa päästä miehestä yli on mennä toisen alle, jos lapset on tänään isällään yötä niin sipaise kimalletta luomille ja iske korkkarit kattoon. Irrottelu tekee hyvää.

Vierailija
8/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko minua, parempaa on tulossa. Kun saatte homman rullaamaan, ja elämä asettuu uusiin uomiinsa, niin huomaat, miten hyvä sinun on olla, hengittää ja ELÄÄ.

Nimim. Been there

Vierailija
9/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näytä sille ainakaan tunteitas,oot ihan reteenä ja puhut vaan lasten asioista!

Ja tollasen "ystävän" voit tuupata vaikka lumeen! V**** mikä perheen rikkoja Lo****!!😡

Vierailija
10/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin naperot isälleen ovesta, itselle bilevaihe silmään ja otat jonkun parikymppisen kollin baarista mukaan lämmittämään sänkyä. :D kuulostaa lapselliselta, mut se nostattaa palasiksi poljettua itsetuntoa. Ja onhan se hauskaa. :D

Vierailija
11/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdosta selvitty hengissä. Jotakuinkin. Tärisen ja itken, mutta aion kyllä tänään vaihtaa viihteelle ekaa kertaa kahdeksaan vuoteen. Ap

Vierailija
12/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt hame korviin ja korisjoukkue sisään

Vierailija
13/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jonkun kunnolla paukuttaa sua tänään..se tekee hyvää rikkoutuneelle itsetunnolle ja saa sut unohtamaan exän.parempaa on tiedossa ☺️

Vierailija
14/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ulkona kävelemässä/treenamassa, tee hyvää ruokaa, sauna tai pitkä kuuma suihku ja baanalle. Rentoudu ensin. <3

Vierailija
15/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat jonkun kunnolla paukuttaa sua tänään..se tekee hyvää rikkoutuneelle itsetunnolle ja saa sut unohtamaan exän.parempaa on tiedossa ☺️

Niin ties vaikka sillä paukuttajallakin on vaimo ja lapset kotona odottamassa... :)

Vierailija
16/16 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole sitten ap:n vika jos varattu mies lähtee paukuttelemaan ja kertoo olevansa sinkku :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi