Hei! Olen se teidän kaikkien tuntema naistenvihaajamies ja haluaisin pyytää yleisesti anteeksi
sitä, että näin perjantaisin minulla menee vähän yli. Muilla on tiedossa kiva viikonloppu ystävien ja perheen seurassa, minä olen yksin vauvapalstalla, kuten aina. Siksi on pakko tehdä näitä avauksia (tiedättehän, "miksi tyttöystävän pitää mennä salille esittelemään persettään" jne.) kiihtyvällä tahdilla. En oikein muuhunkaan pysty.
Kommentit (16)
En oikein pysty, kun elämässäni ei ole muuta sisältöä. Ajatus naisista täyttää koko elämäni.
Ap
Jos muilla olisi viikonloppu ihanien ystävien kera ja juustojen ja viinien jne. niin kuka helvetti sun viestejäsi edes lukisi? Ei nyt ihan onnistunut tuo sheimaaminen, kun tulit samalla sheimanneesi jokaisen viestiäsi peukuttaneen.
Vierailija kirjoitti:
En oikein pysty, kun elämässäni ei ole muuta sisältöä. Ajatus naisista täyttää koko elämäni.
Ap
Mulla on sama ongelma. Teinpä mitä hyvänsä, niin naisia en saa mielestäni. En tosin hauku heitä. Olen tavattoman yksinäinen, vaikka elämästäni puuttuu vain yksi asia. Nainen.
Mitäpä jos Ap ja hra nro 4 ottaisitte palstan yhtenä vaihtoehtona saada naisseuraa vaikka ihan livenäkin?
Minä ihastuin ja rakastuin yhteen miesystävääni anonyymillä keskustelupalstalla, oli muodollisesti leffapalsta, mutta kyllähän siellä jutut rönsyilivät, ihan kuin täälläkin. Meillä oli ihan oma inside-vitsailu käynnissä samalla kun puhuttiin tosissaan ja vakavasti myös. Vaihdettiin meiliosoitteita, ja keskusteltiin sitten sekä yksityisesti että palstalla. Myöhemmin siirryttiin ihan live-elämään. ❤
Hän kirjoitti tosi hauskasti ja fiksusti, oli mukava kaikille, flirttaili sopivasti kaikkien (naisten) kanssa, veti ujompia mukaan keskusteluihin jne. Lähes kaikki naiset olivat ihan lettuina häneen, minä onneksi korjasin potin!
Mitä menetettävää teillä on, jos noin päin ajattelette! Tiedättehän, että aivot ovat suurin sukupuolielin, ja täällä on paljon vapaita naisia... 😉
Tervs. Ms. nro 1 ☺
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos Ap ja hra nro 4 ottaisitte palstan yhtenä vaihtoehtona saada naisseuraa vaikka ihan livenäkin?
Minä ihastuin ja rakastuin yhteen miesystävääni anonyymillä keskustelupalstalla, oli muodollisesti leffapalsta, mutta kyllähän siellä jutut rönsyilivät, ihan kuin täälläkin. Meillä oli ihan oma inside-vitsailu käynnissä samalla kun puhuttiin tosissaan ja vakavasti myös. Vaihdettiin meiliosoitteita, ja keskusteltiin sitten sekä yksityisesti että palstalla. Myöhemmin siirryttiin ihan live-elämään. ❤
Hän kirjoitti tosi hauskasti ja fiksusti, oli mukava kaikille, flirttaili sopivasti kaikkien (naisten) kanssa, veti ujompia mukaan keskusteluihin jne. Lähes kaikki naiset olivat ihan lettuina häneen, minä onneksi korjasin potin!
Mitä menetettävää teillä on, jos noin päin ajattelette! Tiedättehän, että aivot ovat suurin sukupuolielin, ja täällä on paljon vapaita naisia... 😉
Tervs. Ms. nro 1 ☺
Siinäpä vasta tarina kerrottavaksi: tapasimme vauva-palstalla.
No ainakin nyt tiedetään varmuudella, että moderaattori on nainen.
Siis eikö sinulla Ole enää hauskaa kun sanoin tilaavani murhan? Luitko oikein?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sinulla Ole enää hauskaa kun sanoin tilaavani murhan? Luitko oikein?
Nettivinkattu. Opitpahan tämänkin asian kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervs. Ms. nro 1 ☺
Siinäpä vasta tarina kerrottavaksi: tapasimme vauva-palstalla.
No jos siitä kertoisi, vaikkapa vain täällä, niin eiköhän iltapäivälehtien toimittajilla kädet kävisi kuin kärpänpyytäjillä, näppäimistöllä siis. 😉
Tervs. nro 1
Millainen nainen täyttäisi elämäsi unelmat? Kaiulla on tapana vastata, niinkuin sinne huudetaan. Naiset saattavat aistia asenteesi ja siksi karttavat sinua. Skeptisyys minusta on turn off itsessään ja kertoo vain ihmisen tavasta suojella sisintään. Jos sisintään ei avaa, niin jää yksin. Minäkin sulkedun silloin, kun haluan olla yksin. Se on tehokas miehenkarkoittaja.
Miten säälittävää. Nainen aloittanut tällaisen trollausketjun muka miehenä :(
Ahdistus jatkuu. Nyt on haaveissani mustalaistyttö paksuna. Ajatelkaa, tällaisia asioita mä mietin kaiket päivät.
Ap
Mistäpäin tämä idiootti aloittaja on kotoisin?
Jos olet pääkaupunkiseudulta suosittelen suuntaamaan hotelli vantaalle sinkkubileisiin tänään illalla.
Jos hyvin käy saat seuraa illaksi tai pidemmäksi aikaa.
Voisitko ajatella osallistuvasi johonkin kiinnostavalta tuntuvaan keskusteluun ihan asiallisesti? Tai vitsailla kivasti, jos aihe sen sallii? Voisi tulla ja olla parempi mieli.
Mukavaa iltaa sinulle! ☺