Päikky sovellus ja hoitoaikojen ilmoittaminen
Onko jonkun lapsen päiväkodissa kys. järjestelmä käytössä? Kun ne tarkat hoitoajat pitää ilmoittaa 1-2 viikkoa etukäteen, niin pitääkö siellä nyt olla kellonlyömällä klo. 7 jos olen niin ilmoittanut ja hakea tasan klo. 15 jos niin olen ilmoittanut? Me ei koskaan tietenkään ylitetä aikaa, mutta saatetaan tulla myöhemmin ja saatan hakea aiemmin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Lasten hoitoaikoja kysytään sen vuoksi, että paikalla olisi aina oikea määrä hoitajia. Eli työntekijöiden työajat määräytyvät lasten hoitoaikojen mukaan. Joten suotavaa olisi, että hoitoaikoja noudatettaisiin.
Eli jos ja kun pääsenkin töistä aiemmin, en saa hakea lastani aiemmin jotta hoitajilla on hoidettavia? Tai jos tarvitseekin mennä töihin myöhemmin, pitää silti kiskoa lapsi klo. 6 aamulla ylös tätien takia?
Ja minä kun luulin että päiväkoti on perheitä varten, ei toisinpäin... työelämä kun on nykyään paljon muutakin kuin sitä 8-16 virastoaikaa kaikilla...
Voi vittu, päikky lukittu ensiviikoksi, unohin ilmoittaa hoitoajat. Enkö voi viedä niitä silloin sinne?
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, päikky lukittu ensiviikoksi, unohin ilmoittaa hoitoajat. Enkö voi viedä niitä silloin sinne?
Jos unohdan laittaa hoitoajat, pistän hoitoajat tekstiviestillä lapsen ryhmään.
Siis tarkoitatko Päikky-sovellus? Mikä ihmeen päikky sovellus?
Lasten hoitoaikoja kysytään sen vuoksi, että paikalla olisi aina oikea määrä hoitajia. Eli työntekijöiden työajat määräytyvät lasten hoitoaikojen mukaan. Joten suotavaa olisi, että hoitoaikoja noudatettaisiin.