Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerätään vinkkejä raskaaksi yrittäville

Vierailija
16.02.2018 |

Siis sen seksin harrastamisen lisäksi 😄

vehnänalkioöljy
helokkiöljy
greippimehu
foolihappo ym.vitamiinit
puoli lasia punaviiniä vähän ovulaation jälkeen

Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan. ☺

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkee alavartalo ylös, tue vaikka tyynyllä niin siemenet ei valaha ulos

Vierailija
2/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa panna ja jättää ehkäisy pois <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen tai lihottaminen normaalipainoiseksi, ovulaatiotikut, miehen saunomisen vähentäminen, kummankin terveellinen elämäntapa, stressittömyys.

Vierailija
4/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivinä kiertoa (jos kierto siis sen noin 28 päivää) ootte harrastaneet seksiä?

Meillä tärppäsi, kun seksiä oli päivinä 8, 10 ja 12. Luultavasti tuosta päivästä 12 tärppäsi, silloin oli kunnon ovislimat. Ikävä kyllä se meni kyllä kesken, mutta tietää ainakin mille päiville kannattaa ajoittaa. ☺

Vierailija
5/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-vitamiinipitoinen ruokavalio vahvistaa limakalvoja. Seksiä silloin, kun naista tosissaan himottaa (useimmilla ovulaation aikana suurimmat halut).

Vierailija
6/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Tulee kun aika on sopiva. Ja ei, en ole raskaaksi tullut ekasta kierrosta vielä kertaakaan. Jopa reilu vuosi mennyt mutta niin se vain tulee jos ei ole fyysisiä syitä miksei tärppää.

Painonhallinta, liikunta, vitamiinipitoinen ruoka ja mahdollisesti lisävitskut purkista jeesaa lisänä. Myös ovulaatiotikut on hyvä apu ellei itse tunnista koska ovuloi.

Vierailija
7/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein vinkki; lopeta yrittäminen. Se tulee, jos/kun on tullakseen.

Vierailija
8/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme miehen kanssa reilun vuoden asenteella tulee jos on tullakseen, mutta ei oikein ottanut tuulta alleen. Sitten aloinkin jo kokeilemaan kaikkia vippaskonsteja greippimehusta ovulaatiotesteihin, mutta ei edelleenkään. Sitten luin jostain jollakulla maca-jauheen auttaneen ja kokeilin itse. Samassa kierrossa kun aloitin ton maca-jauheen käytön,niin tulin raskaaksi. Sattumaa tai ei mut kyllä mulle jäi ainakin semmoinen tunne että auttoi 😅 tässä se parin kuukauden ikäinen poitsu makoilee äidin sylissä<3

Vierailija
9/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain auttaa pieni murunen aspiriinia muistaakseni kierron alusta ovulaatioon asti. Googlaamalla parempaa tietoa. En kyllä ole itse kokeillut, mutta muistan lukeneeni englanniksi tuollaisesta.

Vierailija
10/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta saatavan sokerin määrän vähentäminen minimiin kuulemma parantaa mahdollisuuksia.

Vierailija
11/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen

Vierailija
12/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo stressaamisen lopettaminen olis kyllä hyväksi ☺