Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko järkisuhde toimia pidemmän päälle?

Vierailija
16.02.2018 |

Omat suhteeni ovat yleensä alkaneet ihastuksesta. Muutaman kerran aloitin tapailun, kun mies oli kiinnostunut minusta, vaikka itse en tuntenutkaan perhosia vatsanpohjassa. Nämä jutut kuivuivat kokoon hyvin nopeasti.

Puolisoni kanssa olen ollut yhdessä yli 20 vuotta ja rakkaus on pitänyt liittomme lujana. En pysy ajattelemaankaan, että jämähtäisin suhteeseen ihmisen kanssa, jota en aidosti rakasta. Alkaisin varmaan välttelemään tai jopa inhoamaan häntä siinä vaiheessa, kun tulee mutkia matkaan.

Olisi kiva tietää, onko jollakin kuitenkin onnistunut järkiliitto tai onko peräti rakastunut kumppaniinsa myöhemmin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden intialaisen naisen tunsin, jolla oli perinteinen järjestetty avioliitto. Se tuntui toimivan.

Vierailija
2/3 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella se romanttinen liitto muuttuu järkiliitoksi kun ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta. Näin ainakin minun tuttavapiirissäni, jossa ei kovin helposti erota. Lapset ja omaisuus pitää yhdessä. Ei haluta tinkiä mukavuudesta ja elintasosta tai aiheuttaa lapsille traumoja. Satunnaiset syrjähypyt lakaistaan maton alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukakin pitää järkiliittona tai rakkausliittona. Vähän määrittelykysymys. Itse reagoin asioihin järjellä, en tunteella. Kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran hän oli ärsyttävä, mutta seksimielessä kiinnostava. Ei tullut perhosia vatsaan vaan kutinaa ihan muihin elimiin. Kun kävi ilmi, että tunne oli molemminpuolinen suhde eteni nopeasti. Olinko ihastunut, rakastunut vai pelkästään himokas, en tiedä? Viehättävin piirre miehessä oli se keskinäinen vetovoima ja se, että hän valitsi juuri minut. Paremmin tutustuttuamme kaikki tuntuu natsaavan ja mentiin naimisiin. En tiedä onko tämä rakkautta vai kiintymystä? Mies on paras ystäväni ja tukeni ja turvani sekä tietty seksikumppani. Mitään ylitsevuotavia tunneryöppyjä ei ole missään vaiheessa ollut. Tyytyväisenä yhdessä 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän