Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumilyhty-arvat, onko kukaan voittanut mitään?

Vierailija
16.02.2018 |

Noitahan on mainostettu jo pitkään, monia vuosia ellen ihan erehdy. Voittona kuulemma autoa tai lomamatkaa. Luulisi että usean vuoden aikana olisi voittojakin ehtinyt osua ihmisten kohdalle. Niistä ei ikinä kuule mitään. Edes kukaan ei tunne ketään tutun tutun tuttua joka olisi voittanut. Arvonnan nettisivu näyttää aika kämäiseltä. Yhtä yksinkertaiselta kuin ne tv-ennustajien sivut. Epäilyttävältä siellä vaikuttaa juuri tuo miten osallistumisohjeet on melkeimpä heti siinä tyrkyllä, ja sivu sisältää tyypillisen luottamusta herättelevän "huijauskuvan" autosta ja voittajasta. Helpostihan tuollaisen kuvan käy autokaupassa ottamassa. Muuten sivun sisältöön ei ole sitten panostettukaan. Se nyt näkyvä tv-mainoskin on aika hämmentävä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Riku Niemisen kaksoisolento sanoo siinä että satoja autoja on menny..

Noita on myyty jo hemmetin kauan, muistan jo kun Ismo Jokinen noita myi telkussa..

Vierailija
2/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan itsekään en tiedä yhtään henkilöä joka olisi tuonut julki voittaneensa noista jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä kukaan tuttavakaan

Vierailija
4/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajien nimet pitäisi kyllä julkaista. Huijausta kuitenkin koko homma

Vierailija
5/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko voitti huivin. Tai se on sellainen tuubi-systeemi.

Vierailija
6/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu Unelma-Arpa jota kaupitellaan puhelimitse, voi voittaa matkoja ja kultaharkkoja vaan onko kukaan ikinä voittanut? Pikkuvoitot pelkkää parin euron rihkamaa ja arvoksi lätkästy 20€. Ja niitä arpoja tulee joka kuukausi lisää ja lopettaminen vaikeaa. Tapellu just niitten kans ku saivat huijattua vanhan isäni tilaamaan.

Vierailija
7/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet, että sama asia koskee lottovoittoa? Havahduin tähän itse, kun työkaveri tästä kerran ruokatunnilla paasasi.

Lottovoittajan "haastattelut" on aina nimettömiä, verotiedoissa ei näy uusia pääomaverotuskuninkaita tai -kuningattaria (eli yksikään lottovoittaja ei muka ikinä osta mitään verotettavaa). Tunnen kyllä itse yhden, joka on voittanut ison summan, mutta entäs nämä "suurvoittajat"?

Entäs oletteko huomanneet, että iltalehtien "voittajahaastattelut" ja muut aiheeseen liittyvät artikkelit aina tehdään ennen näitä ns. suurpotteja, tai ainakin joka perjantai?

Olen nyt ihan samaa mieltä työkaverin kanssa, että Veikkaus on suurhuijaus.

Vierailija
8/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sieltä Veikkauksen peleistä joku sen jättisumman joskus voittaakin, mutta kun mitään voittoja väliltä 1€-1 milj.€ ei nykyään ole, niin tuntuu huijaukselta. Johonkin kavereidensa vaalikampanjoihin ja ns. nuoriso- tai kulttuuriharrastuksiin ne hallintoneuvostot miljoonat sijoittaa.

Jos sieltä voisi saada esim. 500€ tai muita hyviä voittoja tavalliselle pienituloiselle, niin tuntuisi reilulta.

Vierailija
9/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinoperaattorit monesti mainostavat isoja voittoja kuten kultaharkkoja ym. omissa arpajaisissaan. Ne palkinnot ovat todellakin voitettavissa mutta se mitä ihmisille jätetään kertomatta on se, että arvonta tapahtuu tietokoneella bitti-avaruudesta. Toisin sanoen sinulla on 1000 mahdollisuutta voittaa joku palkinto ja  satoja miljardeja mahdollisuuksia jäädä ilman palkintoa. Tämä on vielä täysin laillista huijausta.

Vierailija
10/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sieltä Veikkauksen peleistä joku sen jättisumman joskus voittaakin, mutta kun mitään voittoja väliltä 1€-1 milj.€ ei nykyään ole, niin tuntuu huijaukselta. Johonkin kavereidensa vaalikampanjoihin ja ns. nuoriso- tai kulttuuriharrastuksiin ne hallintoneuvostot miljoonat sijoittaa.

Jos sieltä voisi saada esim. 500€ tai muita hyviä voittoja tavalliselle pienituloiselle, niin tuntuisi reilulta.

Loton mekanismi perustuu juurikin niihin jättipotteihin. Jos suurin voitto olis joku tonni, niin ei toimis. Lotto on kuitenkin bisnes, eikä mikään sosiaalitoimisto.

Vierailija
11/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voitti, tein nettisivulla mitä piti, voittoa ei koskaan toimitettu. Täyttä huijausta.

Vierailija
12/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet, että sama asia koskee lottovoittoa? Havahduin tähän itse, kun työkaveri tästä kerran ruokatunnilla paasasi.

Lottovoittajan "haastattelut" on aina nimettömiä, verotiedoissa ei näy uusia pääomaverotuskuninkaita tai -kuningattaria (eli yksikään lottovoittaja ei muka ikinä osta mitään verotettavaa). Tunnen kyllä itse yhden, joka on voittanut ison summan, mutta entäs nämä "suurvoittajat"?

Entäs oletteko huomanneet, että iltalehtien "voittajahaastattelut" ja muut aiheeseen liittyvät artikkelit aina tehdään ennen näitä ns. suurpotteja, tai ainakin joka perjantai?

Olen nyt ihan samaa mieltä työkaverin kanssa, että Veikkaus on suurhuijaus.

Täällä päin "kaikki" tietävät erään ison paikallisen porukkapääpotin voittajat. Eräänkin voittajan vaimo lihoi vuodessa täysin muodottomaksi voiton jälkeen. Yksi otti vaimostaan heti avioeron ja jollakin mennyt vähän liiankin lujaa voiton jälkeen. Eli on ainakin yksi pääpotti, johon itse uskon.

13/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voitti, tein nettisivulla mitä piti, voittoa ei koskaan toimitettu. Täyttä huijausta.

Tehkää rikosilmoitus! Mitä teidän piti voittaa?

Veikkaus on vähän eri asia kuin tällaiset yksityiset arpajaiset, sillä Veikkauksen toimintaa valvotaan. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/26 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kuka olisi voittanut tai ketään kuka olisi sanonut voittaneensa Lumilyhdystä mitään.

Mietityttää myös mille ajalle nuo väitetyt autot esim. Jakautuvat? Jossain luki että vain yksi auto vuodessa arvottu vaikka sanotaan että 24 autoa arvonnassa.

Vierailija
15/26 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ostanut useita kyseisiä arpoja vuosien mittaan. Olen voittanut lehtitilauksen eräänä vuonna sekä vuosikalenterin. Samalta kylältä eräs tuttu voitti sen auton, joten ei voi olla huijausta. Oli rapsuttanut arvan, luettanut tarkistusnrot tietokoneella ja siitä oli heti ilmoitettu, että on voittanut auton.

Vierailija
16/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se voitto ei ehkä ole tärkein vaan kuka/ketkä saa tuon avun??? 

Vierailija
17/26 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan poika voitti kiekkoleirin lahja-arvalla. Lähivuosina ostaneena ei voittoja.

Vierailija
18/26 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin töissä neljä randomia facebook arvonnan voittajaa. Yksi oli oikea henkilö. Tätä en saisi tehdä joten ei siitä sen enempää mutta eipä ole tarve ollut osallistua mihinkään tuon jälkeen

Vierailija
19/26 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin auton vuonna 2010 lumilyhty arvalla.Kaverin poika myi niitä ja keräsivät rahaa koulun retkelle.Jotta kyllä niillä voi voittaa.. tai ainaski kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
20/26 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön joka voitti auton. Itse olen voittanut tyyliin heijastimen.