Onko huumorintaju seksikästä?
Minulla ja eräällä miehellä on tismalleen samanlainen huumorintaju.
Jokin pieni, arkinen asia ja löydämme siitä välittömästi jotain ironista ja hauskaa samalla tavalla. Hymähdämme tai nauramme usein samaan aikaan tms. Hän on myös todella seksikäs minun silmiini, vaikka jonkun toisen mielestä hän ei olisi kummoinen.
Joidenkin miesten kohdalla ei tule tätä fiilistä ollenkaan.
Kulkeeko huumorintaju ja seksikkyys käsikkäin? Jos hyvä huumorintaju korreloi älykkyyteen niin eikö älykkyys ole myös seksikästä?
Kommentit (12)
Kyllä, ehdottomasti. Pätee molempiin sukupuoliin. Ainahan humoristi/vitsailija/älykäs sanailija seuraa saa.
Yksiselitteisesti se ei tietenkään ole.
Älykkyys on myös seksikästä. Etenkin sellainen hiemen keskimääräistä suurempi älykkyys verrattuna keskimääräistä alhaisempaan.
Vielä jos on nokkela ja tilannetajuinen huumorintaju on paketti aika tehokas.
Joo on kyllä. Miehillä ehkä painottuu jonkinlaiseen nokkeluuteen ja naisilla jonkinlaiseen kykyyn hauskuuntua erilaisista hyvistä jutuista.
Kyllä! Yksi hyvä piirre puolisossani on samantyyppinen kreisi huumorintaju kuin itselläni. Väitetään, että jos saat naisen nauramaan, saat mitä vaan ;-)
No, ei nyt ihan. Ei se sitä tarkoita, että työpaikalla jokainen naistennaurattaja saisi mitä vaan.
Huumorintaju, kyllä.
Naurettava, lapsellinen pelle, ei.
En ole koskaan muhinoinut naisen kanssa joka ei olisi sitä aiemmin nauranut jutuilleni. Aivan selkeästi pitää nauruhermo saada laukeamaan ensin. Sitten vasta voi siirtyä tarinassa eteenpäin.
>Kulkeeko huumorintaju ja seksikkyys käsikkäin?
Huumoria on monenlaista. Yleensa tulkitaan huumorintaju hyväksi jos se on samanlaatuista oman kanssa. Jos henkilöllä ei jonkun mielestä ole huumorintajua, hän harvoin tuntuu puoleensavetävältä, jolloin häntä tuskin koetaan seksikkääksi. Näin päin siis on korreleetiota. Toisaalta henkilöm jonka ei ole kovin tuttu ja jonka huumorintajua ei tunne, voi silti tuntua seksikkäältä, tähän suuntaan siis ei korrrelaatiota.
>Jos hyvä huumorintaju korreloi älykkyyteen niin eikö älykkyys ole myös seksikästä?
Koska huumotintajua on montaa lajia, tuo riippuvuus on melko vähäinen.
Minulle on. Tietysti huumorin pitää olla oikeanlaista, se on mikä tekee siitä harvinaista.
No eihän sellanen kuiva huumorintajuton puunaama nyt tietenkään ketään sytytä, eikö se ole aika selvä juttu.