Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valkovuoto on tabumpi aihe kuin menkat?

Vierailija
15.02.2018 |

Noin yleisesti ottaen olen pannut merkille tämän niin täällä kuin kaveripiirissäkin. Kukaan ei puhu valkovuodosta, mutta menkkoja suurinpiirtein mainostetaan. Onko joku huomannut saman?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja mainostetaan ehkä siksi, että ihmiset ymmärtävät paremmin, miksi nainen käyttääntyy hieman erilailla, kuin normaalisti. Valkovuoto taas ei elämään vaikuta.

Vierailija
2/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ihmetyksen aihe on kaltaisesi pervot, jotka jauhavat suu vaahdossa valkovuodosta päivästä toiseen. Oletko sinä sama tyyppi joka tehtailee liukuhihnalta niitä pikkuhousunsuoja-aloituksiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pikkuhousunsuojia kovasti markkinoitu kaikille jokapäiväiseksi, pitää olon raikkaana jne. Mutta kun ne vaan pahimmassa tapauksessa lisää hajua ja aiheuttaa kaikenlaista vaivaa ja suurin osa naisista ei todellakaan tarvitse niitä joka päivä. Joten kriittistä massaa terveyssiteiden mainonnan tapaiselle ei löydy.

Vierailija
4/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h*lvetti :(

Vierailija
5/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a f*cking life..

Vierailija
6/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaikenee kun jotenkin luullaan ettei hygieniastaan kunnolla huolehtivilla olis valkovuotoa ollenkaan tms.

Vierailija
7/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekkoja mainostetaan ehkä siksi, että ihmiset ymmärtävät paremmin, miksi nainen käyttääntyy hieman erilailla, kuin normaalisti. Valkovuoto taas ei elämään vaikuta.

Ai miten eri lailla? En minä ainakaan käyttäydy eri tavalla, eikä kukaan lähipiiristäni.

Vierailija
8/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse vältän asian mainitsemista vaikka tulisikin jotain sanottavaa mieleen siksi että inhoan tuota valkovuoto-sanaa ihan tajuttomasti. Tulee mieleen valkokastike enkä kestä niitä mielleyhtymiä. En tiedä mitään luontevaa puhekielistä ilmausta tilalle.

Vierailija
9/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sama asia kuin vaikka vatsan toiminnasta puhuminen. Normaalia, kaikki ihmiset käyvät vessassa ja tuotokset ovat vaihtelevia, mutta ei siitä koko ajan puhua tarvitse.

Vierailija
10/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuoto ei vaikuta elämääni millään tavalla. Sellaista ei käytännössä ole ollenkaan. Käytännössä ihan sama kuin puhuisin vaikka moottoriöljystä, vaikkei minulla ole ainoatakaan moottorikäyttöistä konetta. Harvalla kai ymmärtääkseni tulee valkovuotoa ongelmaksi asti. Siksi siitä ei puhuta. Ei se tabu ole vaan turha puheenaihe.

Vierailija
11/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaikenee kun jotenkin luullaan ettei hygieniastaan kunnolla huolehtivilla olis valkovuotoa ollenkaan tms.

Joo. Naisen kehon luonnollisesta toiminnasta pitäisi olla häpeissään, ja just tuo "hygienia" tuodaan aika usein esille vaikka sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Samoin ruokavalio. Saatetaan sanoa, että se ettei ajele säärikarvoja tai toosakarvoja on epähygieenistä, tai että jos nainen hikoilee tai piereskelee niin se johtuu ruokavaliosta.

No, minä en ainakaan tuohon rupea. Harmi että niin moni nainen suostuu.

Vierailija
12/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden teinitytön äiti ja olen jutellut tyttöjen kanssa monta kertaa valkovuodista, menkoista, seksistä, ehkäisystä jne. Minulle se ei ainakaan ole mikään tabu. Oviksen aikana valun itsekin kunnolla ja pikkuhousunsuojia on pakko pitää, että olo on mukava ja että pikkuhousuja ei tarvitse pestä moneen kertaan.

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät olevinaan pysty tällaisestakaan aiheesta puhumaan...

Vierailija
13/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa oikeasti kenenkin vuodot?

Vierailija
14/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkovuoto ei vaikuta elämääni millään tavalla. Sellaista ei käytännössä ole ollenkaan. Käytännössä ihan sama kuin puhuisin vaikka moottoriöljystä, vaikkei minulla ole ainoatakaan moottorikäyttöistä konetta. Harvalla kai ymmärtääkseni tulee valkovuotoa ongelmaksi asti. Siksi siitä ei puhuta. Ei se tabu ole vaan turha puheenaihe.

Olet epänormaali jo valkovuodonkin suhteen. Oletko enää edes hedelmällisessä iässä?

Vierailija
15/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mönjähaara kirjoitti:

Ketä kiinnostaa oikeasti kenenkin vuodot?

Ei se ole se pointti tässä. Ei ketään mun vuodot ainakaan kiinnosta, mutta mä haluan silti avautua niistä.

Vierailija
16/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epänormaali jo valkovuodonkin suhteen. Oletko enää edes hedelmällisessä iässä?

Ei kai kaikilla tule? Ei mulla ainakaan mitään tule, eikä ole koskaan tullutkaan. Alkkarit vaihdan muutenkin.

Vierailija
17/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla on siis tämä ongelma, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen kuinka valkovuotoa välillä valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon.

Vierailija
18/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuoto on niin mitätön asia, ettei siinä ole mitään puhuttavaa. En minä keskustele ihmisten kanssa syljestä enkä rää’ästäkään, ellei sitä ole niin paljon, että se haittaa jotain.

Vierailija
19/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla on siis tämä ongelma, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen kuinka valkovuotoa välillä valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon.

Noin runsas vuoto kannattaa tutkia, ettei ole mitään tulehdusta. Ei sitä normaalisti juurikaan ole.

Vierailija
20/52 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaikilla tule? Ei mulla ainakaan mitään tule, eikä ole koskaan tullutkaan. Alkkarit vaihdan muutenkin.

Kuiva akka olet.