Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on tehnyt abortin sosiaalisista syistä niin miksi

Vierailija
15.02.2018 |

seuraavan raskauden aikana ei neuvola esim tee lasua jotta varmistetaan onko nyt sovelias äidiksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä provoja tehtailee? Onko Suoli24-palstalla tylsää kun olet häätänyt kaikki pois sieltä ja nyt siirryit tänne riitelemään?

Vierailija
2/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä provoja tehtailee? Onko Suoli24-palstalla tylsää kun olet häätänyt kaikki pois sieltä ja nyt siirryit tänne riitelemään?

En ole kertaakaan kirjoittanut sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tullut seuraavaa raskautta. Mies kävi vasektomiassa vähän aborttimme jälkeen. Abortin sosiaaliset syyt oli, ettei ollut henkisiä eikä taloudellisia resursseja toiseen lapseen, kun ehkäisy petti. Taloudellinen tilanne parani ajan myötä, mutta henkiset resurssit ja muun elämän vaativuus eivät ole kyllä muuttuneet sen vertaa, että olisi koskaan edes voinut harkita raskautta.

Vierailija
4/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä joku kontrolli pitäisi olla

Vierailija
5/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tullut seuraavaa raskautta. Mies kävi vasektomiassa vähän aborttimme jälkeen. Abortin sosiaaliset syyt oli, ettei ollut henkisiä eikä taloudellisia resursseja toiseen lapseen, kun ehkäisy petti. Taloudellinen tilanne parani ajan myötä, mutta henkiset resurssit ja muun elämän vaativuus eivät ole kyllä muuttuneet sen vertaa, että olisi koskaan edes voinut harkita raskautta.

Taloudellisia resursseja? Mistä maasta kirjotat? Vai onko Kokoomus täällä jo noin pitkällä politiikan teossaan?

Vierailija
6/6 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä joku kontrolli pitäisi olla

Niin mikä kontrolli, mihin se perustuisi ja mikä olisi aikajana?

Minä päädyin aborttiin 16-vuotiaana.

Tapasin lasteni isän 17-vuotiaana. Ensimmäisen lapsemme syntyi kun minä olin 20-vuotias. Mieheni opiskeli tuolloin puolustustusvoimissa.

Toisen lapsen syntymän aikaan minä opiskelin yliopistossa ja mieheni oli ylennetty.

Mikä esim tässä edellyttää "lasua"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi