20-vuotias poikani elelee leveästi, mutta ei kerro mistä raha tulee
On ostanut talon, auton ja nyt on lähdössä kuukaudeksi Japaniin. Sanoo vain sijoittavansa, mutta ei kerro mihin. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Talon? Miksi kukaan 20v ostaisi talon etenkään kesken opiskelujen. Tuskin se amispohjalta on It-guru.
Hän lopetti opiskelun. Ala-asteella osasi käyttää tietokonetta erittäin hyvin, vaikka kukaan ei opettanut kuin ihan perusteet. Kävi vähän aikaa yliopistoa ja sitten sanoi, että on niin paljon edellä, ettei kannata.
-ap
1) huumeet
2) prostituutio/sugar daddy tai mommy
3) pokeri / muu nettipelaaminen
4) bitcoin tms valuutta
6) oikeasti osaavalla it-tyypillä voi olla huikea palkka
7) lainaa
8) lottovoitto
9) tai sitten ne onnistuneet sijoitukset
Teki sukututkimusta ja sai tietää, että sinun isoäitisi oli Stalinin vainoja paennut juutalainen. Nyt on tutustunut kaukaisiin sukulaisiin ja sai mahdollisuuden opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Teki sukututkimusta ja sai tietää, että sinun isoäitisi oli Stalinin vainoja paennut juutalainen. Nyt on tutustunut kaukaisiin sukulaisiin ja sai mahdollisuuden opiskella.
Opiskella kuka hallitsee yhteiskuntaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli huonoista vaihtoehdoista ensin mieleen huumeet.
Miksi myyminen on paha? Käyttäminen se paha on.
Sanot että käyttäminen on paha mutta käyttämisen edistäminen ei sinua haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käytön edistäminen olisi ap:n pojalta pois. Ei se ole ap:n pojan ongelma, että joku ehdoin tahdoin valitsee elää epäterveellisesti.
-ap
Aikuinen ihminen. Ei kuulu sulle.
Juu nettipokerikin voi olla ihan mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon? Miksi kukaan 20v ostaisi talon etenkään kesken opiskelujen. Tuskin se amispohjalta on It-guru.
It-guruksi ei opiskella oppilaitoksissa, parhaat on itseoppineita, toki it-alan opintoja voi myös olla. Koodareista on huutava pula ja kyvykkäille riittää hyväpalkkaista duunia.
Näin on. Tie on itse käveltävä koodauksessa. Koodaaminen perustuu soveltamiseen koulussa ei soveltamalla pärjää tai soveltamaan opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käytön edistäminen olisi ap:n pojalta pois. Ei se ole ap:n pojan ongelma, että joku ehdoin tahdoin valitsee elää epäterveellisesti.
-ap
Kylmä nykypäivän asenne. Huolestuttavaa.
Joo daddy täällä ilmottautuu. Sulla on hyvä ja fiksu poika sivistynyt jopa. Matkustellaan yhdessä ja pidetään hauskaa. DTM:ssä tutustuin tähän kultapojuusi. Seisoi tiskillä niin rehvakkaasti ai että! Minä vanhana konnana menin takaapäin ja tunnustelin perseen ja laitoin kielen korvaan. Oltiin minuutin päästä vessassa pytyn päällä vuorotellen ratsastamassa. Ai Japani? Joo Japanissa on nykyään kovaa nouseva homoskene ja ollaan menossa sinne kuukaudeksi rentoutumaan tai rentouttamaan meidän rectumeita..
Mä kustannan sun pojan elämää mielellään älä siitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ole oikea ap.
-ap
Miksi et mene verotoimistoon ja tarkista verotettavat tulot?
Vierailija kirjoitti:
Juu nettipokerikin voi olla ihan mahdollinen.
Voittaako siitä oikeasti?
-ap
Aikamoisia epäilyjä. Voi olla että sitä rahaa on tullut ihan voittamalla jossain pelissä eikä halua puhua summasta joten käyttää mieluummin termiä sijoittaminen.
Palkka voi olla todella hyvä ja jos se on paljon parempi kuin esimerkiksi sinulla, niin ei kehtaa sanoa.
Tuskin kyse mistään rikollisesta koska rikollisella rahalla on käytännössä mahdotonta ostella taloja ilman jotain mieletöntä rahanpesujärjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene verotoimistoon ja tarkista verotettavat tulot?
En ole ehtinyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän lopetti opiskelun. Ala-asteella osasi käyttää tietokonetta erittäin hyvin, vaikka kukaan ei opettanut kuin ihan perusteet. Kävi vähän aikaa yliopistoa ja sitten sanoi, että on niin paljon edellä, ettei kannata.
-ap
Noniin, tässähän se vastaus on. On koodari, tienaa helvetisti vaikka sinun on vaikea sitä käsittää. Palkka voi olla moninkertainen omaasi verrattuna, tuskin haluaa sitä sinulle kertoa kun asenteesi on tuo.
Myy itseään vanhemmille miehille, mahdollisesti samalla pukeutuu tyttöjen vaatteisiin. Tämä on nykyään hyvin yleistä, erityisesti Japanista ja animesta kiinnostuneilla nuorilla miehillä.