Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen laskiaispullasta...

Vierailija
15.02.2018 |

paljon mantelimassaa ja kermavaahtoa...omnom. Mutta olen läski :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen Prismasta sellaisen Fazerin pakkauksen jossa oli kaksi... 420 kcal per pulla ja molemmat meni 😞

Vierailija
2/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänä vuonna kahdeksan laskiaispullaa - ja vieläkin maistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie semmosesta missä ois paljon mantelimassaa mutta ei kermavaahtoa, oikein semmonen jättipulla....

Vierailija
4/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jääkaapissa yksi. Kohta menee roskiin.

Kävin vanhempieni luona ja siellä alkoi taas tuo pullantyrkytys.

Suostuin ottamaan kaksi. Minulle ja pojalleni.

Omani söin, koska olisi tullut huono omatunto heittää se äidin tekemä pulla roskiin. :(

Teinipoikani ei syönyt. Ihmetteli lähinnä miksi edes tarjosin. Ei pidä makeasta.

Miksi on niin vaikea käsittää, että jotkut ei pidä makeasta? Siitä tulee vain paha olo.

Niin ja minä olen ylipainoinen. Enkä kieltäydy siitä pullasta laihduttamistarkoituksessa. En vaan voi sietää makeaa.

Vierailija
5/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tästä lähteä kauppaan ostamaan pari mehevää pullaa. Alkoi tehdä mieli. :P

Vierailija
6/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petyin tämän vuoden laskiaispullaan koska siinä ei ollut tarpeeksi kardemummaa. Ensi vuonna leivon omani jos viitsin. Syön yhden lskiaispullan joka vuosi.

Vierailija
7/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan löytänyt kananmunattomia laskiaispullia? Onko millään valmistajalla? Pari vuotta sitten niitä oli vielä kaupoissa, mutta enää ei näy.

Vierailija
8/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli mulla vapaapäivä.

Ajattelin hoidella asioita ja samalla käydä kahvilassa syömässä tämän kauden viimeisen laskiaispullan kera kahvin. Menin tuttuun kahvilaan, Jyväskylän maukkaimpaan. Säikähdin, ettei ole laskiaispullia. Vitriinissä oli vielä yksi l-pulla! Otin sen ja kahvin. Kerroin kahvilan omistajalle, että tulin niin iloiseksi kun sain tuon pullan. Pulla oli maukas ja iso, joten ajattelin ottaa santsikupin. Kysyin hintaa. Omistaja lupasi tarjota ilmaiseksi tuon santsikupin, kun olin niin iloinen pullasta. Kiitin. Tuli niin hyvä mieli näin pienestä asiasta! Hymyillen lähdin jatkamaan matkaa. Kiitos!

Vierailija
9/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nammmm