Onko sinulla kokemusta: mies joka samalla ällöttää ja ärsyttää mutta (fyysisesti) kiehtoo ihan mielettömästi
Millainen mies oli kyseessä? Väheneeköhän nämä iän myötä?
Kommentit (10)
Koitas kertoa vähän tarkemmin mitä ajat takaa.
Ei olekokemusta. Jos ihminen ällöttää käytöstapojensa, ajatusmaailmansa tai ulkonäkönsä perusteella, on se totaalinen turn off myös kaikissa muissa tilanteissakin.
Mulla on naisten kanssa sama juttu.
Pyöritän useampaa ei-niin-viehättävää mammaa..
Joka kerran jälkeen ajattelen et hyi hitto, enää en tämän naisen luo mene..
Mut sit taas seuraavan kerran kun pyytää luokseen, liha osoittautuu heikoksi...
Sama vika ollut viimeiset 15v, ei oo muuttunut miksikään, kohteet vain vaihtuneet..
Kaukorakkaus Ian Watkins - rokkari joka paljastui vauvanraiskaajaksi ja tuomittiin vuosikymmeniksi vankilaan, silti näen siitä edelleen seksiunia :(
Minua ei miehenä ällötä ym mutta en haluaisi niin paljon tykätä eräästä ylipainoisesta naisesta. Kun haluaisin hoikan tyttöystävän mutta tämä nainen kiehtoo tosi paljon ja vetää puoleensa.
No joo, sen verraan on muuttunut ajan saatossa, että fyysinen kiehtominen on jäänyt kokonaan pois. Jäljellä ovat enää ne ällötys ja ärsytys. Valitettavasti tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies oli kyseessä? Väheneeköhän nämä iän myötä?
Jos kysyt että väheneekö ko. miehen kusipäisyys iän myötä, niin hyvin todennäköisesti ei. Älä siis ota ristiksesi mitään projektia, että kuvittelet rakastavasi jonkun rentun töydelliseksi mieheksesi - niin ei todellisessa elämässä tule tapahtumaan.
Mun mies ei ällöttänyt, mutta ärsytti jo ensi silmäyksellä omahyväisellä ylimielisyydellään. No aika pianhan sitä samaan sänkyyn päädyttiin. Että tavallaan toimiva tekniikka herättää kiinnostusta.
Mulla oli vetovoimaa yhtä itseäni 11 vuotta nuorempaa miestä kohtaan ja olin ihastunutkin jossain kohtaa, nimittäin omaan kuvitelmaani miehestä.
Kun tutustuin häneen paremmin ja oikeasti kuuntelin hänen juttujaan olin järkyttynyt: itsekäs, tyhmä, ihmisiä hyväksikäyttävä ääliö!
Siihen loppui seksihalut!
No lähes kaikki naisethan ihastuu noihin komeisiin kusipääalfoihin