Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on niin huono miesmaku, että en aio enää pariutua

Vierailija
15.02.2018 |

Käsittämätöntä miten voi aina mennä vikaan. Mies vaikuttaa huumorintajuiselta ja rauhalliselta, kaikin puolin ihan fiksulta. Sitten paljastuukin tylsimykseksi, ääliöksi ja vielä viinaanmeneväksi. Miten aina voi olla sama vika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa rauhallisessa, huumorintajuisessa ja ääliömäisessä tylsimyksessä on? Alkoholinkäyttöön on toki syyä puuttua, jos se tuntuu liialliselta.

Ehkä sinun pitää seuraavaksi valita jännittävä ja renttumainen vaimonhakkaaja kuten useimmat muutkin naiset tekevät.

Vierailija
2/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika! olen ollut yksin jo pari vuotta, kyllä on helppo elämä!

Ensimmäinen poikaystävä oli sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen, siis epäili kaikesta ja lopulta hakkasi. Ei kyllä juonut ollenkaan ja oli aluksi jonkin aikaa ihan normaali.

Seuraava poikaystävä vietti aikansa koulussa ja treenikämpällä, oli siis aina poissa vaikka asuttiin yhdessä. Yöllä nukkui. Muuten ihan kiva ja normaali, mutta ei siitä ollut seuraa, ei esim. seksiä kuin vähän alkuun. Ei se siinä kyllä oikein pätenytkään. Lopuksi petti parhaan ystäväni kanssa, sitten lähdin.

Seuraava poikaystävä oli aika juoppo ja suuttui todella helposti, kävi myos käsiksi, löi ja heitteli tavaroita. Ei normaali ollenkaan, pahoja vihanhallintaongelmia myös muitten kumppoanien kanssa, olen kuullut. Joten vika ei lie minussa... Sama tahti jatkuu vielä vuosien jälkeen, viinaa ja huumeita menee eikä naiset pysy, perhettä ei ole vaikka mies on kesi-ikäinen ja haluaisi.

Seuraava mies oli fiksu ja kiva, mutta masentunut, laiska ja haluton. Aina iloton, ei jaksanut liikkua ja tykkäsi juoda kaljaa useana iltana viikossa, viikonloppuisin kaljaa ja viinaa oikein kunnolla. Tuhlasi myös kaikki rahansa itseensä, mikä haittasi perhe-elämää. tämäkin selvisi vasta ajan mittaan, sitten tuli ero.  Sekin vakuttil, ettei mies halunnut seksiä vuosiin, olin taas yksin.

Seuraava miesystävä vähän valehteli, oli aina kiireinen ja jatkuvasti seuranhakusivustoilla, vaikka vakuutti rakkauttaan. Hänellä oli aikaa tavata korkeintaan kerran viikossa oman aikataulunsa mukaan, silloin nähtiin ja tehtiin mitä hän halusi, muu ei käynyt. Seksi oli kerran viikossa piemässä peiton alla korkeintaan 5 min, seuraavan kerran taas viikon/ kahden päästä. Ei harratuksia, ei sivistystä, tylsät jutut, käytti myös rahansa itseensä (autoihin yms.) niin, että tuskin raaski ostaa edes ruokaa.

En tajua, miten saan aina noin huonoja miehiä. Ei ne ole niin komeitakaan kaikki olleet, mutta ajattelin, että muu ratkaisee. Mutta kun se muu oli lähinnä pahaa ja huonoa. Kaikenlaisia kulkee ns. normaalin kirjoissa enkä ole nähnyt parempaa. Itse olen aika normaali, on koulutus, työ, harrastuksia, ystäviä, ei juuri paheita, en ole tiukkapipo ja ulkonäkökin on vähintään ok. En vaan saa ketään nykyään enkä ainakaan ketään edes kohtuullista, mikä on suuri suru!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa rauhallisessa, huumorintajuisessa ja ääliömäisessä tylsimyksessä on? Alkoholinkäyttöön on toki syyä puuttua, jos se tuntuu liialliselta.

Ehkä sinun pitää seuraavaksi valita jännittävä ja renttumainen vaimonhakkaaja kuten useimmat muutkin naiset tekevät.

Veikkaan tota ääliöimäisyyttä..

Vai oletko tosissaan sitä mieltä että on vain näitä kahden tyyppisiä miehiä?

Vierailija
4/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaan voi jalostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi