Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa se pieni!

Huono äiti
27.05.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tarhan täti laitto lastensuojeluilmoitukseen, kun me ollaan niin huonot vanhemmat, että varmasti alakäyrillä kulkeminenkin on meidän syy! Saat ihan ite arvata, miltä tuntuu... Muiden kommentit ovat olleetkin ihan asiallisia.

Vierailija
2/5 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paljonkin. Minulla kun oli hirveän pieni maha. Esikoinen kun syntyi jopa kätilöt ihmettelivät miten sieltä NIIN PIENESTÄ mahasta tuli yli 3,5kg poika :D Ilmeisesti minun lapseni on "kasvaneet sisäänpäin" joten ei se mahakaan silloin kauhean iso voi olla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin toista poikaamme niin sain jo 3kk lähtien kuulla kuinka iso mun maha on. 6 kuulla ihmiset kyselivät jatkuvasti: odotatko kaksosia vaikka 1 siellä oli ja tuli. Neuvolakin huomautti mahan koosta aika tiheään tahtiin. Mulla oli molemmissa odotuksisa todella iso maha mutta niin olivat pojatkin. Eka 4200 ja 54 cm ja toka 4500g ja 54 cm.

Vierailija
4/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha oli aika alusta asti näkyvästi esillä. Kommentteja; ootko varma, että siellä on vain yksi?, synnytätkö oikeesti vasta heinäkuusssa? tuli koko raskausajan runsaasti. Maha on edelleen todella iso omaan kokooni nähden (yläkäyrällä olen ollut koko ajan) ja neuvolassa on todettu, että vatsa on "täynnä vauvaa". Nyt jännityksellä odotetaan viimeinen kuukausi, että kuinka iso jytky sieltä oikein on maailmaan tulossa :)

Vierailija
5/5 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vauvaa pidetään isän kotimaassa tosi isona, kun taas täällä ihmetellään hänen pientä kokoaan!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi