Tilaan Aasian verkkokaupasta, teenkö väärin?
Olen suomalainen mies jolla ns. aasialaiset mittasuhteet (170 senttiä ja tosi hoikka). Minulla on aina ollut vaikeus löytää Suomesta joko oikean kokoisia tai sitten hyvin istuvia vaatteita. Varsinkin aikuisten osaston vaatteet ova olleet liian isoja. Teenkö siis väärin kun tilaan Aasian verkkokaupasta omiin mittasuhteisiin sopivia vaatteita?
Kommentit (17)
Teet väärin, koska olet suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
et.Saat tehdä juuri niin kuin itse haluat.Eikä omien rahojen käyttöä pitäisi joutua kenellekään muulle perustelemaan.
Kelalle joutuu. Ja ehkä verottajalle, jos se on sitä mieltä että et ole voinut hankkia autoa kesätyötulojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et.Saat tehdä juuri niin kuin itse haluat.Eikä omien rahojen käyttöä pitäisi joutua kenellekään muulle perustelemaan.
Kelalle joutuu. Ja ehkä verottajalle, jos se on sitä mieltä että et ole voinut hankkia autoa kesätyötulojen perusteella.
Kuka tilaa muka auton Wishistä, jos on tekemässä vaateostoksia?
Miten kuvittelit saavasi noin vain tilattua kokonaisen mantereen itsellesi?
Kirppiksiltä saat samantasoista pask** halvemmalla, voit vielä sovittaa, ennen ostamista.
Aamun lehdessä oli juttua, että jotkut ÄÄLIÖT tilaavat kinukeista KOSMETIKKAA!!!!???
Voi hyvää päivää.....
Vierailija kirjoitti:
Kirppiksiltä saat samantasoista pask** halvemmalla, voit vielä sovittaa, ennen ostamista.
Aamun lehdessä oli juttua, että jotkut ÄÄLIÖT tilaavat kinukeista KOSMETIKKAA!!!!???
Voi hyvää päivää.....
Olen kolunnut kirppareita pitkään, minunlaiseni mies ei löydä kirppareilta kuin hevonp***aa. Ei ole oikean kokoisia vaatteita, ja miesten vaatteita on muutenkin todella vähän. Itse en tilaa kosmetiikkaa Aasiasta, en luota edes Sokoksen verkkokaupan kosmetiikka tuotteisiin. Ostan kosmetiikan mieluummin suoraan kaupasta, ja kiroilen aina kun kaupat vähentävät miesten kosmetiikkaa hyllyistään.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen mies jolla ns. aasialaiset mittasuhteet (170 senttiä ja tosi hoikka). Minulla on aina ollut vaikeus löytää Suomesta joko oikean kokoisia tai sitten hyvin istuvia vaatteita. Varsinkin aikuisten osaston vaatteet ova olleet liian isoja. Teenkö siis väärin kun tilaan Aasian verkkokaupasta omiin mittasuhteisiin sopivia vaatteita?
Sinä teet väärin kysellessäsi noin tyhmiä täältä. Jokainen henkisesti normaali aikuinen ihminen tajuaa että parasta itselle on sopivat vaatteet, sama mistä ne saa hankittua eikä tule tänne kyselemään mitä mieltä muut asiasta olevat
Käykö sä ihan täysillä vai trollaatko vaan?
En tiedä miten se parantaisi asiaa ostaa vastaavia Aasiassa valmistettuja vaatteita perinteisestä vaatekaupasta. Siltä ne vaatteet valtaosin tulee joka tapauksessa.
Pitää mennä erikoisliikeeseen jos haluaa ostaa jotain kotimaassa valmistettua. Eikä se silloinkaan ole täysin kotimaista. En muista ikinä puuvillapeltoa täällä nähneeni...
Kyllähän teet tässä asiassa väärin ostamalla aasia-vaatteen ja voisit sovittaa sen täällä Suomessa.
mulel tuli viikossa juuri reisitaskuhousut kiinasta, ihan siistit, maksoi 13 e mutta posti 7 e, tosin liian pitkät lahkeet, ois pitänyt valita 1 koko pienempi
pituus 168 cm
saa nähdä millaijnen tekonahkatakki tulee sekin maksoi 20 e
toisaalta yksi 5 e sotilastakki on varmaan pieni kun tilasin m kokoa se ei vaan oo tullut vielä ja tuleeko launkaan en tiedä
larnalla maksuaikaaa 45 päivää eli se hyvä, en ole ees maksanut noita housuja vielä
entä jos ei maksakaan tuotteitaan? tuleeko poliisi ovelle??
AV:lla ketjun aloittaja tekee kaiken väärin.
joskus tosin löytää uff tarjouspäivänä eurolla farkut ja takin
Kiinastahan ne kaikki kaupatkin tilaa. Jos osaat itse, niin miksi maksaisit jollekin siitä palvelusta, jonka voit tehdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinastahan ne kaikki kaupatkin tilaa. Jos osaat itse, niin miksi maksaisit jollekin siitä palvelusta, jonka voit tehdä itsekin.
Tää on jo niiiiin kulunut slogan... ne kaikki kaupatkin... 99% todennäköisyydellä ne kaikki ei tosiaankaan tilaa noita, sillä kaupoissa myytäviltä tuotteilta vaaditaan tietty tuotevastuu, jota meillä viranomaiset valvovat. Noista itse ostetuista kukaan ei anna "takuuta". Esimerkiksi Rolex Daytona merkkinen rannekello maksaa meillä kellokaupassa n.20000€ ja kinukista sen saa 30€, miksi en siis tilaisi sitä kinukeista, sieltähän nuo kellokaupankin kellot ovat tulleet, vai onko sittenkään?
eurolla saa kinuskista hyvän rannekellon,varmaan sama maksaa Suomessa 50 e
Kyllä nyt pahan teon teit. Postissa suuttuvat, ja mustiksi muuttuvat.