Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tansseihin liittyen jelppiä

Vierailija
14.02.2018 |

Huomenna on pojan tanssit ja kaikki muu kunnossa, siis frakit ym. Pitää kuulemma olla 4 kpl ruusuja mut poika ei tiennyt miksi. Osaako joku neuvoa mihin ne tulee. Ostanko tanssikaverin mekon väriin sopivan, pitkiä vai tuleeko pojan pukuun? Toinen mikä mietityttää on miten katsojat pukeutuvat? On joku tanssi missä tanssii äidin ja siskon kanssa. Pitääkö meilläkin olla hienot vaatteet? Kiitos avusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuista en osaa sanoa, täällä meilläpäin ei niitä ollut.

Muutama yleisötanssi oli ja silloin lattialla oli kamala tungos eikä kukaan kiinnittänyt yleisön vaatteisiin mitään huomiota. Tavalliset arkiset vaatteet oli ok. 

Vierailija
2/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Meinas jo tulla vaatepaniikki. T. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Meinas jo tulla vaatepaniikki. T. Ap.

Vierailija
4/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huomenna tanssit. Ajattelin kyllä laittaa hiukan juhlavampaa itsekin.päälle.

Vierailija
5/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa käyttävät ruusuja tangon aikana, mutta ne on hommattu koulun puolesta. Tuntuis oudolta, jos teidän koulussa kaikki ostais itse ruusuja - eihän mikään kukkakauppakaan ole varautunut siihen, että yhtäkkiä ruusumenekki on 10x normaalipäivään verrattuna. Varmistakaa asia koululta. Ei kysyvä tieltä eksy. Itse laitan "työvaatteet", en siis pieruverkkareita, mutta en myöskään juhlamekkoa.

Vierailija
6/6 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin omat vanhat kolme vuotta sitten, ja nykyäänkin on vielä täällä päin tapana, että pojat ostavat tanssiparilleen ruusun, joka sitten tietyn tanssin alkaessa annetaan parille. Tuo neljä on kyllä jännä määrä, tokihan voi olla että just äidille jne annetaan myös. 

On kyllä lukio huonosti organisoinut, jos ei ole ruusuista läheiselle kukkakaupalle informoinut. Meillä ilmoitettiin kauppaan kuukautta ennen, että näin ja näin monta ruusua tarvitaan täksi päiväksi. Yksi ihminen hoiti ja keräsi rahat, ei kukaan ostanut itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä