Koiran myrkyttämisen estäminen kerrostalossa
Minulla ei ole asunnossani väliovea, joka tarkoittaa että asuntooni voi heitellä vaikka mitä koirani syötäväksi. Miten olette toimineet vastaavassa tilanteessa? Pitäisikö asuntoon ostaa portti vai jokin postiteline/pussi?
Kommentit (11)
Teippaa luukku kiinni ja siirrä postit tulemaan muualle, jos mahdollista.
Miksi pelkäät koiran myrkyttämistä? Ei kyllä tulisi itselle heti ensimmäisenä mieleen mitään tuollaista.
Teippaat pussin postiluukun ympärille.
Osta väliovi? Mä olen myös asunut kämpässä jossa ei ollut väliovea ja mieleen tuli kyllä kaikenlaista.. pelkäsin kissojen puolesta ja muutenkin sitä että joku kyttää sieltä olenko kotona..
No mitenkäs olisi vaikka hankkia se väliovi. Estää herkkuongelman ja lisäplussana vaimentaa ääniä käytävästä kämppään ja päinvastoin. Maksaa pari satkua.
Postipussin voi ommella itse tai ostaa. Lisäksi voit pyytää huoltomiestä katsomaan onko väliovi mahdollista asentaa.
Keksin yöllä että sidon wc:n ja komeron oven kahvat yhteen. Tämä toimii ainakin toistaiseksi. Väliovi olisi kiva lisä mutta opiskelijana ei oikein ole varaa sitä ostaa. Tiedä sitten jos pyytäisi sitä asunnon omistajalta suostuisiko ostamaan. Koirani siis tosiaan haukahtaa 1-2 kertaa kun rapusta kuuluu oven kolahdus.
Hermoheikko koiranomistaja kirjoitti:
Keksin yöllä että sidon wc:n ja komeron oven kahvat yhteen. Tämä toimii ainakin toistaiseksi. Väliovi olisi kiva lisä mutta opiskelijana ei oikein ole varaa sitä ostaa. Tiedä sitten jos pyytäisi sitä asunnon omistajalta suostuisiko ostamaan. Koirani siis tosiaan haukahtaa 1-2 kertaa kun rapusta kuuluu oven kolahdus.
Kysy asunnon omistajalta josko hän suostuisi hankkimaan välioven. Mutta perustele sitä kunnon syyllä, eli väliovi parantaa asunnon paloturvallisuutta siinä tilanteessa että rapun muussa asunnossa syttyy tulipalo. Nythän palokaasut pääsee postiluukun kautta teidän kotiin.
Laitaxö pentusi kaappiin kakaran kanssa,,kuten jotkut näyttävät tekevän.
^ En tosiaan, wc on ulko-oven vieressä ja koiralle jää koko asunto itselleen. Toiselle puolelle jää ulko-oven eteen metri.
Tuo on kyllä paha. Minkähän laisia tuomioita tulee naapurin koiran myrkyttämisestä? sakot? Entä taaperon? hui