Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH-äiti

Jessusmissäkunnonnaiset
13.02.2018 |

Onko jollekkin muulle tuttua, löydät ihan kiinnostavan naisen. No sitten mukana tulee tietenkin ”pakettiin kuuluva pikku petteri” jolla ei ole mitään tapoja, se hajottaa sun telkkarin, vinkuu äitiä taukoamatta, ruokapöydässä siitä näkyy käsi. Okei, kestät sen, se on pikku petteri joka nyt vaan on tuossa iässä, kuulemma.

No, menee muutama päivä niin pikku petterin isä Sami petteri alkaa soitella ja rähistä taukoamatta millon mistäkin asiasta tälle unelmiesi daamille. Joudut kuuntelemaan vuodatusta kuinka ilkeä, sika, paska, narsisti tää ex-mies on. Lopulta löydät itsesi taistelun keskeltä jossa taistellaan että pitääkö ex mies isi petterin maksaa 18e elatusmaksua vai ei.

Mitä vittua? Olen nyt treffaillut jo muutamia naisia eroni jälkeen ja sama kuvio tuntuu toistuvan. Kertooko tämä, A, naisen tyhmyydestä kun on valinnut lapsensa isäksi jonkun älyä vailla olevan vinkujan ja ei osaa opettaa kakaralleen mitään tapoja. B, että otoksen mukaan suuri osa Suomalaisista eronneista ukoista on aivan järkijättöjä, katkeroituneita ja elämäänsä kyllästyneitä, eikä nekään osaa kasvattaa lapsiaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kertoa naismaustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se noin tahtoo olla.

Vierailija
4/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Mitä tämä kertoo sinusta joka otat aina yh-äidin seurustelu kumppaniksi?

Vierailija
5/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) sinusta sen, että syystä, jota emme tunne, tuppaat valitsemaan aina samantyyppisen naisen.

On myös niitä eronneita, jotka kasvattavat lapsensa, eivät riitele exänsä kanssa turhuuksista ja pesevät eroon liittyvän likapyykkinsä muualla kuin nykyisen puolison luona.

Vierailija
6/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. siitä että ero ja sen jälkeinen yhteisvanhemmuus on monen elämässä niitä vaikeimpia asioita, sekä emotionaalisesti että ihan käytännön tasolla. Jos tarkkailet ihmistä vain tilanteissa jotka johdonmukaisesti liittyvät haasteisiin joihin hän ei ihan yllä, et varmaan pysty oikein arvioimaan tyyppiä kokonaisuutena.

Mitä aiemmin elämässä opit olemaan odottamatta ihmisiltä enemmän kuin mikä on inhimillistä, sen parempi sulle, turhautumisellesi ja kaikelle vuorovaikutuksellesi toisten kanssa.

Vierailija
7/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, eli C unohtui ja minussa on kuitenkin vika. Voi siinä olla perääkin. Ehkä pitää olla huolellisempi valinnoissaan. Ei Yh-ihmisessä itsessään ole vikaa, ei myöskään lapsissa mutta jos hänellä on paljon keskeneräisiä asioita, joista ei kerro. Ne pitäisi hoitaa kunnialla kuntoon ensin.

Edellinen oli eronnut jo vuosia sitten ja ex-miehensä aktivoitui aina säännöllisin väliajoin. Rasittavaa.

Vierailija
8/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö sun odottaa muutama vuosi että pikkupetteri on vähän vanhempi ja se ero on puitu loppuun?

Mulla on kokemus miehestä joka käyttäytyi lapsensa kans just noin kun kuvailit naisen ja sen lapsen käyttäytyvän. Tosin sen lapsen nimi oli Markus ja se myös piereskeli siten että työnsi peppunsa toisen naamaan kiinni. Ja se ex nainen soitteli sille miehelle ja saatto paasata tunnin jostain sen lapsen vitamiineista. Jätin sen miehen aika nopeesti.

Vierailija
9/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhteisvanhemmuuden pitäisi olla jotain katkeraa taistelua, olen itsekin yhteisvanhempi eikä minkäänlaisia ongelmia ole. Minusta se kertoo yksilöstä enemmän jotain kun yhteisvanhemmuudesta tai sen haasteista.

Vierailija
10/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäiskö sun odottaa muutama vuosi että pikkupetteri on vähän vanhempi ja se ero on puitu loppuun?

Mulla on kokemus miehestä joka käyttäytyi lapsensa kans just noin kun kuvailit naisen ja sen lapsen käyttäytyvän. Tosin sen lapsen nimi oli Markus ja se myös piereskeli siten että työnsi peppunsa toisen naamaan kiinni. Ja se ex nainen soitteli sille miehelle ja saatto paasata tunnin jostain sen lapsen vitamiineista. Jätin sen miehen aika nopeesti.

On niitä varmaan meissä miehissäkin. Se oli retorinen kirjoitus mikä ei ole pikku petterin iästä kiinni vaan kasvatuksesta. Juuri kertomasi kaltaista touhua ei jaksa katsoa. Jätin nämä molemmat aika äkkiä. Ongelman ydinhän on ehkä se, että totuutta ei sanota, toinen kehui lapsensa käyttäytyvän normaalilla käytöstavoilla ja olevansa sujut ex ukkonsa kanssa..

Vierailija
11/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuuujuuu kirjoitti:

Miksi yhteisvanhemmuuden pitäisi olla jotain katkeraa taistelua, olen itsekin yhteisvanhempi eikä minkäänlaisia ongelmia ole. Minusta se kertoo yksilöstä enemmän jotain kun yhteisvanhemmuudesta tai sen haasteista.

Ei sen pidäkään, mutta kai nyt ymmärrät että joillekin se on. Jos haluat tästä ruveta ihmisiä tuomitsemaan, niin sitten teet niin. Mutta varmasti omina heikompina hetkinäsi kyllä aina löydät sitä ymmärrystä jostain että miten tähän päädyttiin ja miksi se ei kuitenkaan kerro sinusta yksilönä.

Vierailija
12/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä Samilla oli 7 v tytär joka oli aggressiivinen ja löi muita lapsia, myös minun lastani. Härnäsi ja kiusasi myös muuten. Ruokapöydässä ei suostunut syömään koskaan mitään. Sen ed vaimo nina oli kerran tullut salaa niiden pihaan josta hän oli itse muuttanut pois odottamaan meitä kun tultiin mökiltä koska halusi tavata minut. Ei suostunut poistumaan vaikka oli tullut pyytämättä eikä oltu edes kotona. Ilmaantui vaan eikä suostunut poistumaan. Pistin pelin poikki siinä vaiheessa. Että kyllä ne miehetkin kuule lapsineeen osaa

Vierailija
13/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C) sinusta sen, että syystä, jota emme tunne, tuppaat valitsemaan aina samantyyppisen naisen.

On myös niitä eronneita, jotka kasvattavat lapsensa, eivät riitele exänsä kanssa turhuuksista ja pesevät eroon liittyvän likapyykkinsä muualla kuin nykyisen puolison luona.

Se saattaa olla juuri näin, valintaprosessia pitää hieman korjata ;)

Vierailija
14/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä Samilla oli 7 v tytär joka oli aggressiivinen ja löi muita lapsia, myös minun lastani. Härnäsi ja kiusasi myös muuten. Ruokapöydässä ei suostunut syömään koskaan mitään. Sen ed vaimo nina oli kerran tullut salaa niiden pihaan josta hän oli itse muuttanut pois odottamaan meitä kun tultiin mökiltä koska halusi tavata minut. Ei suostunut poistumaan vaikka oli tullut pyytämättä eikä oltu edes kotona. Ilmaantui vaan eikä suostunut poistumaan. Pistin pelin poikki siinä vaiheessa. Että kyllä ne miehetkin kuule lapsineeen osaa

Eihän tässä nyt tasa-arvoa loukattu, tietenkin me miehetkin osataan ja kyseenalaistin senkin. Juuri tuollaista pelleilyä ihmettelen mutta kertooko se lopulta mistä? Tässä tuomittiin laajasti minut ja huono naismakuni heti. Mutta kun tämä ilmiö on olemassa puolin ja toisin, onko ne molemmat olleet typeriä sitten sekä nainen että ex mies tai ex nainen ja mies?

Vierailija
15/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuuujuuu kirjoitti:

Ei sen pidäkään, mutta kai nyt ymmärrät että joillekin se on. Jos haluat tästä ruveta ihmisiä tuomitsemaan, niin sitten teet niin. Mutta varmasti omina heikompina hetkinäsi kyllä aina löydät sitä ymmärrystä jostain että miten tähän päädyttiin ja miksi se ei kuitenkaan kerro sinusta yksilönä.

Kirjoituksesta jotenkin paistaa läpi katkeruus ja ja tarinaan samaistuminen..

Vierailija
16/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-mammat only with benefits, eli joka toinen viikko bongotusta ja viikko lepoa - tai toista YH-hoitoa bongotellen.

Se on mun juttu :)

Vierailija
17/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C. siitä että ero ja sen jälkeinen yhteisvanhemmuus on monen elämässä niitä vaikeimpia asioita, sekä emotionaalisesti että ihan käytännön tasolla. Jos tarkkailet ihmistä vain tilanteissa jotka johdonmukaisesti liittyvät haasteisiin joihin hän ei ihan yllä, et varmaan pysty oikein arvioimaan tyyppiä kokonaisuutena.

Mitä aiemmin elämässä opit olemaan odottamatta ihmisiltä enemmän kuin mikä on inhimillistä, sen parempi sulle, turhautumisellesi ja kaikelle vuorovaikutuksellesi toisten kanssa.

Seison edelleen sen takana että jos kaksi normaalilla älyllä varustettua ihmistä eroaa, niillä on lapsi, molemmat haluavat ensisijaisesti lapsensa parasta. Seison myös sen takana että minulla on 3 lasta ex vaimoni kanssa ja koskaan ei ole tarvinnut rähistä yhtään mistään. Opin olemaan odottamatta, että minun velvollisuuteni ei ole puuttua kahden ihmisen erimielisyyksiin tai turhautua siitä että minut sotketaan niihin? Olen oppinut jo.

Vierailija
18/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muta katsos Sami Petteri 28v oli ihana ja kiva, hauska ja itsevarma sosiaalinen mies jonka kanssa oli sitä kipinää, kemiaa ja laajempaa tunteiden kirjoa laidasta laitaan kuin tasaisien ja tylsien kamupoikien Mikan ja Matin kanssa.

Sitten jostain syystä kotielämä ei maistunutkaan, kun Sami Petteri ei toiveista huolimatta muuttunut silmänräpäyksessä kotimieheksi.

Nyt sitten tarvittaisiin se Mikan tai Matin vanhempi versio jolla on ammatti ja vakaat tulot.

Vierailija
19/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä keskustelu, otsikon olisi pitänyt olla toisenlailla muotoiltu, ei koskemaan pelkkiä naisia vaan myös miehiä. Mä en vaan tajua ja elämää on takana jonkin verran kuitenkin, että miksi jompikumpi ex puoliso katkeroituu ja alkaa tekemään ongelmia toisen elämään, usein ihan naurettavista asioista ja vuosienkin jälkeen.

En ole mallivanhempi mutta ei me olla riidelty koskaan mistään isommista asioista, tapaamiset hoidetaan kuten sovittu, koulujutut ja muut asiat setvitään yhdessä eikä ongelmia ole. Onneksi hän on lasteni äiti, pelottaa ajatuskin jostain riivinraudasta.

Vierailija
20/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Muta katsos Sami Petteri 28v oli ihana ja kiva, hauska ja itsevarma sosiaalinen mies jonka kanssa oli sitä kipinää, kemiaa ja laajempaa tunteiden kirjoa laidasta laitaan kuin tasaisien ja tylsien kamupoikien Mikan ja Matin kanssa.

Sitten jostain syystä kotielämä ei maistunutkaan, kun Sami Petteri ei toiveista huolimatta muuttunut silmänräpäyksessä kotimieheksi.

Nyt sitten tarvittaisiin se Mikan tai Matin vanhempi versio jolla on ammatti ja vakaat tulot.

Niin, valitettavasti se taitaa olla juuri näin, tää klisee, aika hyvin sanailtu,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi