Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testamenttiin hyväntekeväisyyskohde?

Vierailija
13.02.2018 |

Naimattomana ja lapsettomana haluan, että omaisuuteni menee johonkin hyvään kohteeseen. Mieluiten eläimille, onko SEY hyvä? Joku muu ja miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWF ja nimenomaan Suomessa tehtävään luonnonsuojeluun.

Vierailija
2/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testamentannut seurakunnan diakoniatyöhön vaikka en kuulu kirķkoon ja olen ateisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei SEY huono ole, mutta kovin on menneet tappeluksi, kun ovat testamenttilahjoituksia saaneet. Mieluusti ehkä jollekin koululle, missä se kohdistetaa nimenomaan koulutukseen tai muuhun eläintenhyvinvoinnin eteenpäin viemiseen. Tiedotuksella eläinten olot kohenevat, ei kyttäämisellä ja paapomisella.

Vierailija
4/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt samaa, en halua jättää (vähäistäkään) omaisuuttani ainakaan mihinkään pohjattomaan valtion tai kunnan kassaan. Eläin- ja luonnonsuojelutyön lisäksi myös lapset ovat lähellä sydäntä, joten esimerkiksi Kummit tai Sairaalaklovnit ovat itselleni kiinnostavia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suojelualueita ei voi eläimiä pelastaa. Siksi ehdotan luonnonperintösäätiötä, joka ostaa testamentatuilla varoilla suojeluun metsiä. Toinen vaihtoehto on korvamerkitä raha suojelutyölle esimerkiksi Suomen luonnonsuojeluliitolle tai BirdLife-Suomelle.

Näissä yhdistyksissä ei varoja käytetä iso palkkaisten työntekijöiden pitämiseen, vaan itse työhön.

Vierailija
6/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistivanhempien uhreille.