Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos jokainen kirjoittaja on mielestään älykäs ja positiivinen ihminen, miksi palsta on niin usein typerä ja negatiivinen?
13.02.2018 |
Kuka selittäisi paradoksin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Heh, jos sä olisit treenannut jotain taistelulajia 17 vuotta ja sulla olisi kaikki vyöt ja danit, niin et varmaan säkään sitten vaatimattomasti kysyttäessä sanoisi että ihan yhtä hyvin varmaan pärjäät käsikähmässä kuin kuka tahansa muukin hyvässä kunnossa oleva. Vai miten?
En ole parempi kuin kaikki muut, mutta olen kyllä parempi kuin melkein kukaan on opiskelematta ja harjoittelematta.