Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ja lapset

Marianne73
13.02.2018 |

Minua on alkanut risomaan muutaman kaverin Facebook päivitykset. Sen jälkeen kun heistä tuli äitejä, niin päivitykset on olleet pelkkiä lapsen kuvia ja mitä "hauskaa" on tapahtunut tms. Lapset on ihana asia, mutta minä en ole sen lapsen Facebook kaveri!! Ymmärrän kyllä, että elämä pyörii lapsen/lasten ympärillä, mutta älkää kadottako itseänne siinä samalla. Kaikella rakkaudella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMAA MIELTÄ! Ihanaa että on joku muukin. Juuri näin.

Vierailija
2/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samaa mieltä teidän kanssa ja aina ihmettelen että miksi ihmeessä ne lapsipostaukset kuitenkin saavat niin paljon tykkäyksiä aina! Tykkääkö joku oikeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki äitiytyneet kaverit päivittää päivittäin oman kultamussukan kuvia faceen, mitä on tänään tehty ym. Ymmärrän, että se oma lapsi on elämän keskipiste ja päivänpaiste, mutta älkää pliis laittako lapsenne kuvia someen!

Vierailija
4/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävä on laittanut pelkästään lapsipostauksia sen jälkeen kun hänestä tuli äiti. Kaikki prof.kuvat jne ovat sellaisia joissa on lapsi mukana,  Facessa, WhatsAppissa jne....Joo, kun ei se oma kultamussukka muiden mielestä niin ihana ole kuin mamman, ärsyttää lähinnä kun jonkun koko elämä pyörii lapsen ympärillä! Niin, onhan se rakas omalle äidilleen, kauheaa jos ei olisi, mutta hei jotain rajaa ihmiset! Henk.koht. olen kyllä tehnyt pesäeroa ko. ihmiseen, meillä ei ole enää mitään yhteistä, en jaksa AINA puhua hänen lapsistaan ja kuunnella miten ovat hyviä ja mahtavia.

Vierailija
5/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ja vastuutonta yleensäkin laittaa lastensa kuvia someen! Ehtii myöhemminkin niin tehdä jos lapsi antaa siihen itse luvan.

Vierailija
6/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ!!!! Älkää ihmiset!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi