Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ystävää aiot muistaa ystävänpäivänä ja miten?

Vierailija
12.02.2018 |

Itse lähetin kaksi korttia. Toinen heistäkin on sellainen etäinen mutta tunnen jotain sielujen sympatiaa hänen kanssaan. Toinen on ystävä lapsuudesta saakka, mutta nykyisellään olemme aika vähän tekemisissä.

Tajusin taas kuinka ystävätön olen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähetin kaksi korttia. Toinen heistäkin on sellainen etäinen mutta tunnen jotain sielujen sympatiaa hänen kanssaan. Toinen on ystävä lapsuudesta saakka, mutta nykyisellään olemme aika vähän tekemisissä.

Tajusin taas kuinka ystävätön olen.

Siis en tarkoita, että heitä pitäisi olla lisää. Mutta olisi kiva kun olisi joku, kuka lähtee extempore jonnekin tai ylipäätään voisi tavata ilman että se pitää kuukausi ennen etukäteen suunnitella :/

Ap

Vierailija
2/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 16 ihanalle ihmiselle kortin. Minusta ystävänpäivä on mukava juhla. Tulee hyvä mieli toisten ilahduttamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään. En ole koskaan välittänyt ystävänpäivästä, joten skippaan koko touhun.

Vierailija
4/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ketään. En ole koskaan välittänyt ystävänpäivästä, joten skippaan koko touhun.

Vähän samoilla linjoilla, turha päivä

Vierailija
5/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ystäviäni paljon useammin kuin kerran vuodessa!

Te muistatte siksi, koska kalenteri niin määrää , hyi millaisia "ystäviä"

Vierailija
6/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin kaks korttia myös: Miehen vanhempien perhetuttavalle, koska lähettää aina meille kortin.

Toisen lähetin eräälle vanhalle ystävälleni, joka asuu toisella puolella Suomea ja, jota näen todella harvoin.

Muuten en vietä tätä päivää. Ehkä tekstaan muutamalle ystävälle viestin, mutta se siinä. Aika kaupallinen juhla...

Vierailija
7/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa? En oo jenkki.

Vierailija
8/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä  harrasta tollasia kaupallisin hömpötyksiä.

Vierailija
9/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ketään jota voisi muistaa.

Vierailija
10/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

parille 

Vierailija
11/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kortin kaikille ystäville(heitä on neljä), varsinaisena ystävänpäivänä romantisoin poikakaverin kanssa(olemme seurustelleet vasta 9 kk, rakastumisvaiheessa).

Rakastan kaupallisia juhlia, kun ystävänpäivä on ohi alan ostella pääsiäismunia 😄

Vierailija
12/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitussa? En oo jenkki.

Jenkkien Valentine' s day onkin rakastavaisten juhla, Suomessa taas juhlitaan 14.2. muitakin läheisiä, ei ole sama asia.

Vierailija
13/13 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän kirjeen sille, joka on oikeasti ystäväni ja vähän enemmänkin. Olis hauskaa laitella jotain viestejä, mutta ei ihmiset oikein tunnu välittävän sellaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän