Montako ystävää aiot muistaa ystävänpäivänä ja miten?
Itse lähetin kaksi korttia. Toinen heistäkin on sellainen etäinen mutta tunnen jotain sielujen sympatiaa hänen kanssaan. Toinen on ystävä lapsuudesta saakka, mutta nykyisellään olemme aika vähän tekemisissä.
Tajusin taas kuinka ystävätön olen.
Kommentit (13)
Laitoin 16 ihanalle ihmiselle kortin. Minusta ystävänpäivä on mukava juhla. Tulee hyvä mieli toisten ilahduttamisesta.
En ketään. En ole koskaan välittänyt ystävänpäivästä, joten skippaan koko touhun.
Vierailija kirjoitti:
En ketään. En ole koskaan välittänyt ystävänpäivästä, joten skippaan koko touhun.
Vähän samoilla linjoilla, turha päivä
Mä muistan ystäviäni paljon useammin kuin kerran vuodessa!
Te muistatte siksi, koska kalenteri niin määrää , hyi millaisia "ystäviä"
Mä lähetin kaks korttia myös: Miehen vanhempien perhetuttavalle, koska lähettää aina meille kortin.
Toisen lähetin eräälle vanhalle ystävälleni, joka asuu toisella puolella Suomea ja, jota näen todella harvoin.
Muuten en vietä tätä päivää. Ehkä tekstaan muutamalle ystävälle viestin, mutta se siinä. Aika kaupallinen juhla...
En mä harrasta tollasia kaupallisin hömpötyksiä.
Ei minulla ole ketään jota voisi muistaa.
Lähetin kortin kaikille ystäville(heitä on neljä), varsinaisena ystävänpäivänä romantisoin poikakaverin kanssa(olemme seurustelleet vasta 9 kk, rakastumisvaiheessa).
Rakastan kaupallisia juhlia, kun ystävänpäivä on ohi alan ostella pääsiäismunia 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi vitussa? En oo jenkki.
Jenkkien Valentine' s day onkin rakastavaisten juhla, Suomessa taas juhlitaan 14.2. muitakin läheisiä, ei ole sama asia.
Lähetän kirjeen sille, joka on oikeasti ystäväni ja vähän enemmänkin. Olis hauskaa laitella jotain viestejä, mutta ei ihmiset oikein tunnu välittävän sellaisesta.
Siis en tarkoita, että heitä pitäisi olla lisää. Mutta olisi kiva kun olisi joku, kuka lähtee extempore jonnekin tai ylipäätään voisi tavata ilman että se pitää kuukausi ennen etukäteen suunnitella :/
Ap