Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua (esim. tämän palstan) miesten ajatusmaailmassa häiritsee

Vierailija
12.02.2018 |

on se, että jostan mystisestä syystä he tuntuvat olettavan, että olen (naiset ovat) ylenpalttisen kiinnostuneita siitä, olenko/olemmeko viehättäviä ja hyvännäköisiä heidän mielestään.

No joo, kyllähän tällaisia naisiakin löytyy, joille jonkun random-raimon mielipide ulkonäöstään merkitsee, mutta älkää harhautuko kuvittelemaan, että kaikkia tai edes suurinta osaa kiinnostaisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ja vielä naiseudessaan epävarmoja tyttöjä se voi kiinnostaa mitä miehet ovat mieltä. Mua ei häiritse muu kuin saamattomien miesten katkeruus ja kateus. Naisissa taas häiritsee innokkuus lähteä vääntämään jotain sukupuolten välistä vastakkainasettelua esim. noissa sinkkukeskusteluissa. Kuka oikeasti jaksaa noita loputtomia jankutuksia joissa ei takuulla mitään uutta tule vastaan?

Vierailija
2/2 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva saada (asiallisia) kehuja, mutta kllä mulle silloin nuoruuden epävarmuudessakin oli aina tärkeintä se että itse tykkäsin ulkonäöstäni. Jos joku muukin, niin se oli erittäin jees mutta ei se koskaan ollut mikäänlähtökohta tai määräävä perustel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla