Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: meikkipussisi vanhin tuote?

Vierailija
12.02.2018 |

Mikä on meikkipussisi vanhin tuote ja kuinka vanha se on?
Rehellisesti?

Voin aloittaa:
Mulla on meikkipussissani äitini vanha huultenrajauskynä 1990-luvun alusta! En itse asiassa edes käytä tuotetta, mutta kannan sitä mukanani vuodesta toiseen ilmeisesti nostalgiasyistä. En vain halua heittää sitä pois! Värikin siinä on sellainen ettei enää nykypäivänä löydy mistään...tiedä vaikka joskus sitä käyttäisinkin.. xD

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

make up forever kirjoitti:

Käytän kallista kosmetiikkaa..

Esim omistan arkihuulipunan 1kpl hinta 69 ja yhden tummemman iltapunan hinta about sama.

Värivoide n.60 eur ..puuteri 100 eur

Käytän loppuun..ostan uuden....

En käytä vanhaa haisevaa kosmetiikkaa

Vipat/siveltimet pesen kerran kuussa

Onko sulla niissä hintalaput tallella, joita vilauttelet kavereille vai livautteletko ne hinnat keskustelun lomaan silleen vaatimattomasti? Lol.

Vierailija
22/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole meikkipussia vaan vessassa pieni puukori, jossa meikit aina on, mutta siellä on huulikiilto, joka on 2000-luvun alussa saatu käytettynä yläastekaverilta omaksi jotain discoa varten, kun heillä oli niitä niin paljon pyörimässä nurkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna 90-luvulta. Levittyy täydellisesti, tuntuu hyvältä, pysyy koko päivän ja se sopii mulle täydellisesti. Samanlaista tuotetta en ole löytänyt mistään, sävytkään ei vastaa juuri tuota. :<

Vierailija
24/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

make up forever kirjoitti:

Käytän kallista kosmetiikkaa..

Esim omistan arkihuulipunan 1kpl hinta 69 ja yhden tummemman iltapunan hinta about sama.

Värivoide n.60 eur ..puuteri 100 eur

Käytän loppuun..ostan uuden....

En käytä vanhaa haisevaa kosmetiikkaa

Vipat/siveltimet pesen kerran kuussa

Meikit on kuin viinit; kallein ei aina ole se paras. Ihan vinkkinä.

Mulla oli kynsilakka jonka ostin vuonna 1999. Nyt vasta jouduin heittämään lopun pois kun ei levittynyt enää kunnolla. No, ehkä voin uhrata sen muutaman euron uuteen :D

Vierailija
25/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make Up Storen luomiväri, en ole nyt ihan varma, että onko 10, 15 vai 20 vuotta vanha, mutta vanha joka tapauksessa. Kaiken huippu on se, että käytän kyseistä tuotetta JOKA PÄIVÄ. Siinä on niin uskomattoman vahva pigmentti, että pieni hipaisu riittää. Nyt on pieni rengas reunoilla jäljellä, mutta epäilemättä kestää vielä vuoden tai muutamankin, ellei mene murusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän