Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: meikkipussisi vanhin tuote?

Vierailija
12.02.2018 |

Mikä on meikkipussisi vanhin tuote ja kuinka vanha se on?
Rehellisesti?

Voin aloittaa:
Mulla on meikkipussissani äitini vanha huultenrajauskynä 1990-luvun alusta! En itse asiassa edes käytä tuotetta, mutta kannan sitä mukanani vuodesta toiseen ilmeisesti nostalgiasyistä. En vain halua heittää sitä pois! Värikin siinä on sellainen ettei enää nykypäivänä löydy mistään...tiedä vaikka joskus sitä käyttäisinkin.. xD

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin perintöä kajalkynien teroitin, suoraan jostain kasarilta. Toimii vieläkin moitteettomasti!

Vierailija
2/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna 2000-luvun alusta. Pitäisi varmaan heittää pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pari vuotta vanha kulmakynä. En säästä roskia enkä käytä pilaantuneita tuotteita.

Vierailija
4/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote jota vielä käyttää vai joka vaan lojuu jonkin meikkipussukan pohjalla? :)

Vierailija
5/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kerran vuodessa tsekkauksen ja tarkastan kaikki tuotteet. Just viime viikolla sai kyytiä muutamat tuotteet(maapuuteri ja luomiväri). Heitin roskiin yli kaksi vuotta vanhat ja nyt on kaikki tuotteet uusia.

Vierailija
6/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden puolella ostettu kasvorasva.

Vierailija
7/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole meikkipussia. Meikkasin viimeksi häissäni 80-luvun lopulla. 

Vierailija
8/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän kotonani 80-luvun Cliniquen irtopuuterirasian mukana tullutta hopeanväristä sivellintä, johon voi ottaa puuteria ja vetää siveltimen sisälle ja laittaa puikon päähän "korkin" ja ottaa näin siveltimen iltarientoihin mukaan :)

En käytä irtopuuteria, mutta sivellin on kaunis ja ihan toimiva peli.

Vierailija
9/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen luomiväri jonka sain kun olin Loreal Finlandilla tetissä vuonna 2002... Käytän edelleen, on ollut riittoisa :D

Vierailija
10/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yhtä ripsaria lukuun ottamatta kaikki vähintään yli kolme vuotta vanhoja. Vanhin lienee jostain 90-luvulta. Tarvitsen niitä ehkä kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
11/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on satunnaisessa käytössä ainakin 15 vuotta vanhoja luomivärejä ja puuterimaisia poskipunia. Eivät ne pilaannu, kun ovat olleet vain omassa käytössäni ja käytän aina puhtaita siveltimiä ja vippoja. Ainoat meikkituotteet, joita heitän menemään ennen pakkauksen tyhjenemistä ovat ripsivärit, meikkivoiteet, huulipunat ja -kiillot.

Vierailija
12/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen harmaanruskea kulmakynännysä vuodelta 2008/2009. Että sellainen vuosikertatuote minulla :')

Vierailija
13/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä. Muutaman vuoden vanha...

Vierailija
14/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsilta saatu hyvin vaaleansininen rajauskynä noin vuodelta 1988. Pikku pätkä on vielä jäljellä, käytän silloin tällöin alaluomella ja toimii moitteettomasti. Värikin sopii mulle, ei hyökkää silmille niinkuin esim. sähkönsininen.

Itse ostamistani vanhin taitaa olla luomiväri vuodelta 2010. Ei mitään vikaa siinäkään. En meikkaa päivittäin.

Vierailija
15/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna vuodelta 1964. Väri on vahva ja se pysyy ja pysyy ja pysyy. En tosin käytä sitä enää.

Vierailija
16/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri, heinäkuu 2017.

Vierailija
17/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves rocherin ruskea kajaali, jolla ikää n. 12 vuotta ja joku huulikiilto samalta merkiltä n. 10 v. Molempia käytän edelleen muutaman kerran vuodessa

Vierailija
18/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Gemey-merkkinen luomiväri vuodelta 1992.  Sain sen Sokokselta kaupanpäälliseksi ja vuoden muistan hyvin, koska odotin tuolloin keskimmäistä lastamme. Väri on tummanharmaa ja käytän sitä satunnaisesti kulmavärinä. En heitä koskaan mitään käyttökelpoista pois. Mulla on yli 10 vuotta vanhoja huulipuniakin ja ne toimivat ihan hyvin.

Vierailija
19/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kallista kosmetiikkaa..

Esim omistan arkihuulipunan 1kpl hinta 69 ja yhden tummemman iltapunan hinta about sama.

Värivoide n.60 eur ..puuteri 100 eur

Käytän loppuun..ostan uuden....

En käytä vanhaa haisevaa kosmetiikkaa

Vipat/siveltimet pesen kerran kuussa

Vierailija
20/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 12.2 sen vanhin tuote on kaksi kuukautta vanha. Heitin kaiken vanhan roskiin. Sen viisi vuotta vanhan meikkikynän myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän