hain te-toimiston tarjoamaa työpaikkaa mutta hakulomake ei pelannut!!
Mitäs nyt? Tein hakemusta iltayöstä. Tallennus ei toiminut, syntymäajan laittaminen ei onnistunut.
Lähetys ei onnistunut.
Ja aika meni umpeen.
Kommentit (12)
Mulla oli kerran väärä sähköposti mihin piti hakemu laittaa. Jouduin jostsin sen kaivamaan.. ilmoitin työkkäriin virheestä. Ei vastausta...
Yleensä niissä on aikaraja eli jos haku päättyy tänään, niin klo 16.15 tai 16.21 järjestelmä sulkeutuu. Paikkaa oikeasti haluava laittaisi sähköpostia yritykseen, mutta työtä pakoileva toivoo, että ei tule karenssia.
Otithan kuvakaappaukset sivuista, niillä voit todistaa, että yritit hakua. Liitä ne selvitykseen ja toivo, että sinua uskotaan. Minä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran väärä sähköposti mihin piti hakemu laittaa. Jouduin jostsin sen kaivamaan.. ilmoitin työkkäriin virheestä. Ei vastausta...
Työkkäri ei tarkista työnantajan antamia sp-osoitteita.
Silloin jos hakuportaali ei toimi, laitetaan hakemus spostilla mainitulle yhteyshenkilölle siellä työpaikassa tai jopa asiakaspalveluun, heitä voi pyytää välittämään viestin jos rekryosaston tietoja ei löydy. Sain tällä tavalla jopa kerran työn...ilmoitin, ettei haku toimi.
En minä siinä hädässä muistanut kuvakaappausta.
Sain kuitenkin rekisteröitymisen tehtyä.
Myöskään cv ei onnistunut.
En voinut enää kirjastoon lähteä.
Ei tuu karenssia. Laitat että hait paikkaa, mutta järjestelmässä oli virhe.
Itse, kun olin vastaavassa tilanteessa kuittasin vain, että olen hakenut työtä. Ei ne TE-toimistosta tarkistele onko sitä työtä haettu oikeasti. Niiden kanssa ei kannata ikinä olla turhan rehellinen. Joutuu vain itse vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu karenssia. Laitat että hait paikkaa, mutta järjestelmässä oli virhe.
Näin.
Ilmoitanko työnantajalle tuosta?