Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taide- ja tiedealan ihmiset, kaikki sellaiset joilla ei ole työaikaa, freelancerit jne. SAAVUTUKSEN TUNNE.

Vierailija
12.02.2018 |

Miten mittaatte, oletteko päässeet päivän tavoitteeseen että tietää voiko olla tyytyväinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos tehtävä on sellainen jossa pieniin yksityiskohtiin voi löytää tuhottomasti aikaa. Ap

Vierailija
2/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taipumusta mennä syvälle johonkin yksityiskohtaan valmiin kokonaisuuden ja lopputuloksen kustannuksella. Teen työn loppuun viime tipassa enkä loppujen lopuksi ole tyytyväinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään? Luulin että täällä pyörii teitä. Ap

Vierailija
4/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tuollaista työtä, mutta mihin asiaan sinä et lopulta ole tyytyväinen? Siihenkö, että saat työn tehtyä vasta viime minuuteilla? Etkö sittenkään ole tyytyväinen, vaikka se olisi hyvin tehty?

Eikö tunne voisi olla riittävä todiste onnistumisesta?

Vierailija
6/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetan itselleni osatavoitteita. Ja sitten arvioin että tämän asian tekemiseen menee 3 päivää ja tuon tekemiseen yksi. Ja yritän siinä aikataulussa pysyä. Musiikkialalla olen, mutta poikkitaiteellisia töitä teen enimmäkseen.

Vierailija
7/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee tuollaista työtä, mutta mihin asiaan sinä et lopulta ole tyytyväinen? Siihenkö, että saat työn tehtyä vasta viime minuuteilla? Etkö sittenkään ole tyytyväinen, vaikka se olisi hyvin tehty?

Eikö tunne voisi olla riittävä todiste onnistumisesta?

Otan työstä paineita, teen hirveästi taustatyötä, jopa välttelen aloittamista kunnes on ihan pakko eikä aikaa enää ole riittävästi. Ap

Vierailija
8/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vastaa toimeksiantoa, se riittää. Personal tasolla olen vasta sitten tyytyväinen, kun työ miellyttää silmääni. Siihen voi mennä kauankin.

Itse saan aina ns. kuvan valmiista työstä päähäni ja sen mukaan koetan sitten toteuttaa. Turhaudun jos lopputulos poikkeaa paljon tästä visiosta, mutta joskus tuloksesta tuleekin alkuperäistä visiota parempi.

Hankalaa selittää omaa luovaa prosessia.

Vierailija
9/9 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suunnitelmallinen, enkä aseta tavoitteita. Tyytyväinen olen, kunhan saan jotain hyvää aikaan. Tänään se oli pari (potentiaalisesti) loistavaa ideaa.