Jere Karalahti on ollut koulukiusaaja
Olen aina halveksinut karalahtea koska huumeidenkäyttö, ex vaimonsa pettäminen, valkovenäläisen lapsensa kieltäminen, moottoripyöräjengiystävät ym. Rikollisystävät ja niillä ylpeily ja nyt vielä kirsikkana kakun päällä ollut ilmeisesti koulukiusaajakin. En voi kuin ihmetellä minkälaisia ovat ihmiset jotka fanittavat ja puolustelevat hänen tekojaan ja toteavat asiasta tyyliin ”rapatessa roiskuu” juu katsotaa sitten onko hauskaa kun roiskuu itseäsi tai läheisiäsi päin.
Kommentit (47)
Hyväpalkkane oman elämäsä koululaine.
Ei kyse ollut huumevieroituksesta vaan nolla toleranssista huumeille ja alkoholille.
Jere taisi olla kiusaaja vielä aikuisiälläkin kun kaateli Räikkösen päälle drinkkejä baaritiskillä. Kumpikohan on saanut enemmän urallaan aikaiseksi...?!
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ollut huumevieroituksesta vaan nolla toleranssista huumeille ja alkoholille.
Sen olisi pitänyt suorittaa se liigan vieroitusohjelma ennen kuin olisi päässyt nhl-peleihin,siihen se ura kaatui.
Vierailija kirjoitti:
No oma jääkiekkoa pelannut lapseni oli kiusattu.
Jääkiekkoilijat kiusasivat. Vai tuhmat ringette-tytöt?
Varmaan jokainen on ollut jollain tavalla koulukiusaaja, jos ei yksin niin ryhmissä. Koulukiusamista on moninaista.
Lätkänpelaajat ovat kusipäitä, ja näitä maitopoikia palvotaan.
Kyllä ne lätkänpelaajat ovat niitä suuria koulukiusaajia. Narsismi urheilijoissa on vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
Lätkäpelureiks ei vastuulliset ja empaattiset tyypit hakeudu, joten en laisinkaan yllättynyt.
Eikö tämä nyt ole kiusaamista ja syrjintää?
Lapset opetetaan kotona, että lätkäpelaajat on pas##koja. Sillä tehdään alustus kahtiajaolle. Ei se ihme jos tulee konflikteja koulussa.
En ymmärrä tuota asennetta. Junnu joukkueita pitkään seuranneena en tosiaankaan allekirjoita, että lätkäpelaajat olis kiisaajia. Eri harrastusten junnujoukkueita.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole rikos vastuussa ennen 15 vai 16v, joten.... mitä väliä.
Kaikki ovat vastuussa teoistaan.
Ööööö. Siis eihän Oksana yritä tunkea itseään julkisuuteen lainkaan... ;) Hyvin pitää matalaa profiilia.;) On siellä toisessakin päässä vähän vikaa. Joku syy vie Jeren luo kuitenkin. Äijä kerran tiedetään mikä on luonteeltaan.
Kuka tunki itsensä siihen kirjanjulkistamistilaisuuteen vapaaehtoisesti?
Mitä välii jos joskus ollut. Tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
No 80 - 90 luvulla tummaihoinen homo saa varmasti ilkkumisia tai kiusaamista oli sitten kiusaajana Jere tai joku muu.
Jere kertoi uudessa kirjassaan kiusanneensa Toivola, mutta katuu nyt tekoaan. Teini-ikäisenä monet tekee tyhmyyksiä, eikä paljon ajattele. Pääasia, että on nyt pahoillaan.
Mä voin kuvitella miltä Toivolalta on tuntunut kun tämä ex-kiekkoilija vääntelee niitä sormiaan instagramkuvissa ja laittaa niin risuaita tapulikaupunki ja poseeraa niitten lapsuuskavereittensa kanssa.
Mä olen elänyt vastaavassa tilanteessa missä lapsuuden koulukiusaajajengi on edelleen aikuisena kavereita keskenään ja täytyy myöntää että kun aikuisiällä näin ne ihmiset edelleen porukassa niin mä palasin ihan heti takaisin ala-asteelle.
Käskisin Jeren hävetä, mutta eiköhän tämä ole käytöksellään sen jo osoittanut ettei osaa..
Nannan treenileiri maaliskuussa Espanjassa.
Muistakaa myös Herotreeni!
No ei yllätä. Nannakin varmaan entinen kiusaaja.