Eroaikeita, apujanne kiitos.
Eroaisitko jos saisit tietää, että sun miehesi meni uuteen työpaikkaan, mutta kyseessä onkin itse asiassa entinen työpaikka, jossa pomona on entinen heila, jonka kanssa kuuma viestittely jatkuu? Ilmeisesti on pettänyt exäänsä tämän työpaikan naisen kanssa. Työpaikalta sain vihjeen että näin on.
Kommentit (17)
Mitä apua sinä kaipaat eroaikeissasi? Tulemmeko nostamaan sinun tai miehen tavarat kadulle? Milloin ajattelit muuton tapahtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua sinä kaipaat eroaikeissasi? Tulemmeko nostamaan sinun tai miehen tavarat kadulle? Milloin ajattelit muuton tapahtuvan?
Niin siihen kaipaisin apujanne, että eroaisitteko tällaisessa tilanteessa, keskustelisitteko, vai menisittekö terapiaan vai antaisitteko olla?
Jos en luottaisi mieheen, en olisi sen kanssa.
Kyllä jos mulle ei olla rehellisiä niin eron ottaisin, patempiakin miehiä on
Vierailija kirjoitti:
Monta pientä asiaa, joissa ei ole täysin rehellinen. En täysin luota. Vaikka hän muuten onkin tosi kiva. Siinä se ongelma, tekee paljon hyvää, mutta kun tapahtuu näitä juttuja, niin en täysin luota. Käyttää potenssilääkettä eikä kerro mulle jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos mulle ei olla rehellisiä niin eron ottaisin, patempiakin miehiä on
Mut en ole varma löytyykö mulle :( olen ylipainoinen...,
Panisin aivot on-asentoon ja jopa ihan ITSE miettisin asioita.
Mun lapset ovat kiintyneitä mieheen 5 vuoden aikana ja koira tykkää enemmän hänestä ja kaipaisi häntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta pientä asiaa, joissa ei ole täysin rehellinen. En täysin luota. Vaikka hän muuten onkin tosi kiva. Siinä se ongelma, tekee paljon hyvää, mutta kun tapahtuu näitä juttuja, niin en täysin luota. Käyttää potenssilääkettä eikä kerro mulle jne.
No mä en olisi epärehellisen miehen kanssa. Enkä sellaisen, kenen kanssa ei voi keskustella ihan mistä vaan, myös erektio-ongelmista.
Heittäisin moisen äijän pihalle, ei olisi kahta sanaa eikä mitään puolusteltavaa jos noin on toisen naisen perään! Kunnioita ap nainen itseäsi ja arvosta niin paljon että et suostu olemaan tuollaisen äijän kynnysmattona, varmasti löytyy kunnon miehiäkin.
No en eroaisi sen vuoksi että mahdollisesti näkee eksäänsä töissä.
Sen sijaan eroaisin kyllä, jos luottaisin mieheeni niin vähän että tuollaista pitäisi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin moisen äijän pihalle, ei olisi kahta sanaa eikä mitään puolusteltavaa jos noin on toisen naisen perään! Kunnioita ap nainen itseäsi ja arvosta niin paljon että et suostu olemaan tuollaisen äijän kynnysmattona, varmasti löytyy kunnon miehiäkin.
En varmaan saa mitään varmistusta tuolle vihjeelle. Mutta vaikea se on jatkaakin jos on tuollainen peli menossa ja siitä tulee yhteydenotto. Tietysti voisin vaan joskus pyytää vaikka että hän näyttäisi kännykän. Mutta jollei siellä olekaan mitään, tunnen itseni pelleksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan eroaisin kyllä, jos luottaisin mieheeni niin vähän että tuollaista pitäisi miettiä.
Mutta jos hän petti edellistä vaimoaan sen kanssa, ja nyt viestittelee kuumia viestejä, vaikka on tämän naisen alainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan eroaisin kyllä, jos luottaisin mieheeni niin vähän että tuollaista pitäisi miettiä.Mutta jos hän petti edellistä vaimoaan sen kanssa, ja nyt viestittelee kuumia viestejä, vaikka on tämän naisen alainen?
Edellisen vaimon sopat eivät vaikuta uuteen suhteeseen. Kuumista viesteistä tulisi kyllä sanaharkkaa.
Ap lisää vielä, että meillä ei ole yhteisiä lapsia. On oltu yhdessä 5 vuotta. Muuten menee ihan kivasti, mutta on muutamia asioita, mitä hän ei mulle kerro. Esim. että syö psykoosilääkkeitä, ilmeisesti unensaantiin. Myös suhteen alkuaikoina hän jäi kiinni nettideittipalstalla hillumisesta ja naisille viestittelystä.