Olen ollut kotona sisällä nyt viime perjantaista. Olen puhunut ehkä 3 puhelua koko aikana. Olen koulutettu 50 v nainen.
Viime perjantaina aamulla tulin kotiini, asun kaupungin keskustassa 80 neliön kaksiossa, Sen jälkeen en ole asunnosta ulos poistunut, enkä juuri kenenkään kanssa puhunut.
Tänään joudun käymään kaupassa, ,sekä viemään roskat.. Mutta vaikka heräsin jo klo 10 , en ole vielä päässyt edes suihkuun saatika pukeutunut.
En oikein tiedä, miksi en saa mitään aikaiseksi, enkä tiedä missä vaiheessa mulla meni tämmöisekis möllöttelyksi tämä olo.
Käyn välillä töissä kyllä ja talouteni on kunnossa. Fyysinen kunto on kyllä luvattoman huono. Olin syksyllä jalkaleikkauksessa enkä oikein sen jälkeen ole päässyt mihinkään liikkumisen alkuun takaisin
Onko täällä muita, joiden aika kuluu tai valuu tässä vaan aveella roikkuessa ilman mitään järkevää tekemistä tai olemista?
Toiset kärsii ruuhkavuosista ja minä vaan kasvan sammalta...
Kommentit (2)
Miksi et lähde ulos ihmisten ilmoille? Kauppaan, kirjastoon, kirppikselle, uimaan tai kuntosalille tai vaan ihan kunnon kävelylenkille? Itsellä myös ikää liki 50 ja samoin kuin sinä ap käyn välillä töissä, noin kolmena päivänä viikossa. Tänään ei ole töitä, joten lähdin muuten vaan ulos, kävelin kirppikselle ja kaupan kautta kotiin. Löysin kirppikseltä yhden kivan hameen, jonka juuri laitoin pesukoneeseen. Pyykin laitettuani alan kohta tekemään italialaista ruokaa. Mulla on aina tekemistä. Jos ei muuta niin olen lainannut kirjastosta valtavan määrän kirjoja, joita lukemalla täytän sellaiset hetket kun ei ole muuta tekemistä. Kirjojen avulla, osa niistä tietokirjoja, pääsee ihan eri maailmoihin. Ei kannata liikaa käpertyä itseensä ja kotiinsa. Minunkin mielestäni koti on aivan ihana paikka, mutta jotta tasapaino säilyy, kannattaa hakeutua julkisiin tiloihin, joissa tapaa muita ihmisiä ja joskus voi vaihtaa jonkun kanssa pari sanaa. Koita herättää uteliaisuutesi maailmaa kohtaan.
Sama se on meillä nuoremmillakin. Ei vaan ole mitään tekemistä ja yksinäisenä ei ole motivaatiota lähteä ulos.