Olen popcorn siideri vegaani. Haluatko kysyä jotain?
Syön tässä samalla paukkumaissia ja päärynäsidukkaa.
Kommentit (13)
Joo. Mitkä hyvät siiderit tiedät silleen vegaanisiksi, että olet ihan tarkistanut? Pitäisi ottaa itse selvää, mutta jos tää on sun erikoisosaamisalue, niin ehkä voit säästää multa vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mitkä hyvät siiderit tiedät silleen vegaanisiksi, että olet ihan tarkistanut? Pitäisi ottaa itse selvää, mutta jos tää on sun erikoisosaamisalue, niin ehkä voit säästää multa vaivan.
Kaikki mitkä tuntuu päässä ovat hyviä vegsusidukoita.
Ja maissit paukkuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ootko ihan varma että oot vegaani?
Vierailija kirjoitti:
Ja maissit paukkuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ootko ihan varma että oot vegaani?
Tottakait olen, soiaa just paistelen muksuille.
Et tainnut olla hereillä äidinkielentunneilla, trolliseni?
Melkein sama täällä, paitsi olen sipsisidukkavegaani. Erityisesti pekonisipsit on hyviä.
Oletko laihaläski siis lihakset on, hoikka mutta löytyy hieman löysää valkoista ihraa?
Sama! :D Harmittaa vietävästi kun en voi olla sipsikaljavegaani; olen allerginen ohralle ja vatsani ei siedä perunaa.
Kuvitteletko tämän aloituksesi olevan millään muotoa hauska?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan yhtä hauska vitsi kuin veganismi yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan yhtä hauska vitsi kuin veganismi yleensäkin.
😂
haluaisin saada hyviä reseptejä, vinkkejä, mitä kannattaa ostaa kaupasta koska olen aloittamassa samaa ruokavaliota
No sellaista sattuu, aina joukossa on joku musta lammas. Jaxuhalit!