Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva nukahti ekaa kertaa parvekkeelle, mitäs nyt?

Vierailija
12.02.2018 |

Alle viisi minuttia ja vauva oli jo unessa. Pistin aluksi hämäykseksi itselleni päälle samat ulkoiluvaatteet, joita aina käytän kun nukutan vauvaa kärryillen ulkona.

Mitäs tässä nyt tekisi? Nukkuisi? Siivoaisi? Lukisi? Soitanko vaimolle töihin ja häiritsen? :)

Parveke varmaan sortuu juuri nyt. Itkuhälytin on testattu ja toimii.

Ihmeellistä tämä yllättävä vapaa-aika keskellä päivää. Kun on tottunut siihen, että vauvan kanssa menee koko aika aamusta iltaan.

Miten te muut palstailijat, miltä teistä tuntui tämä ensimmäinen vapauden tunne vauvan kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikea hetki maistella punaviiniä.

Vierailija
2/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sitä, minkä näet tähdelliseksi. Ellei ole siivottavaa tai ruokaa laitettavaksi, niin sitten lepäät. Mutta oletan, että jos siellä on nyt mies kotona, niin tekemistä löytyy kyllä, vaikka miehen silmä sitä ei havaitsisikaan. t: joku, jonka lapset on opetettu nukkumaan ulkona, esikoinen nukkui jopa 6h ja oli jo pakko herättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Omani nukahtaa kyllä ulos tai sisälle hetkessä ja nukkuu kuin tukki, mutta unen kesto onkin sitten se 20min. Että jos olisin sinä, niin pesisin saunan, järjestäisin keittiön kaapit, silittäisin vaatteet, laittaisin ruokaa, söisin, lukisi kirjaa, ompelisin, remontoisin huonetta, kolaisin lunta, maalaisin, opiskelisin, pesisin ikkunat sisäpuolelta, hinkkaisin keittiön laatat ja uunin, katsoisin leffan tai ihan vaan nukkuisin. En voi käsittää ihmisiä, joilla on tylsää.

Vierailija
4/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ongelma keksiä tekemistä. Esikoinen oli viikon vanha kun mies lähti viikoksi duunimatkalle Jenkkeihin eli olin reilu viikon ikäisen kanssa 24/7 yksin. Kun vauva nukkui, mä nukuin. Kotihommia tehtiin kun ehdittiin. Ja on niitä saanut tässä vuosien varrella tehdä, ko. vauva on nyt 16v.

Vierailija
5/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei kotka tai kanahaukka vie vauvaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä